سرمربی بارسلونا با وجود پیروزی ۵ بر یک تیمش در نیوکمپ معتقد است که کار راحتی مقابل اتلتیک بیلبائو نداشته‌اند.

  •  
  •  
  •  

غول‌های کالاتان شب گذشته با نتیجه 5 بر یک اتلتیک بیلبائو را شکست دادند. 

تیتو ویلانووا بر این باور است که برای اینکه شروع رکوردشکنی بارسلونا در این فصل قهرمانی را برای آنها به ارمغان آورد، باید عملکرد فوق‌العاده خود را حفظ کند.

پیروزی 5 بر یک شب گذشته بارسا مقابل اتلتیک بیلبائو بهترین رکورد آبی‌اناری پوشان را در تاریخ 113 ساله این تیم از لحاظ بهترین شروع فصل رقم زد که باعث شد رکورد رئال مادرید در فصل 92-91 را پشت سر بگذارد.

ویلانووا اظهار داشت: تاریخ‌سازی عالی است اما ترجیح می‌دهم که به تلاش بازیکنان مقابل اتلتیک در نیوکمپ نگاه کنم.

سرمربی بارسلونا خاطرنشان کرد: با وجود اینکه 5 بر یک پیش بودیم همچنان بر آنها فشار آوردیم تا گل‌های بیشتری بزنیم. اگر همین مسیر را ادامه دهیم، مطمئنم که مسابقات فراوانی را با پیروزی پشت سر خواهیم گذاشت و وقتی زمان نبرد برای قهرمانی فرا برسد، ما از پیش قهرمان خواهیم بود.

ویلانووا با وجود بازی یک طرفه تیمش تاکید کرد که کار آسانی در این بازی نداشته و از شیوه بازی حریف تمجید کرد.

وی اضافه کرد: اتلتیک شیوه بازی متفاوتی نسبت به سایر تیم‌های لالیگا دارد زیرا آنها هرگز خسته نمی‌شوند و هرگز زمان فکر کردن به شما نمی‌دهند.

سرمربی بارسلونا اشاره کرد: اگر با سرعت زیادی بازی نکنید، اتلتیک می‌تواند کار را برای شما پیچیده کند. ما بازی سرعتی را به نمایش گذاشتیم، ریسک کردیم و در مقابل دروازه مؤثر کار کردیم. با وجود اینکه نتیجه پایانی اختلاف فراوانی را نشان می‌دهد اما بازی آسانی نداشتیم.

ویلانووا همچنین به تمجید از گواردیولا در زمان هدایت بارسلونا پرداخت و گفت: آن 4 سال به خاطر تمام کارهایی که انجام دادیم و شیوه بازی تیم غیرقابل تکرار است. به خودم می‌بالم که من هم در آن زمان حضور داشتم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)