سرمربی برکنار شده بارسلونا در نامه‌ سرگشاده‌ای اعلام کرد که در مبارزه با بیماری‌اش تنها نیست و از حمایت باشگاه برخوردار است.

باشگاه بارسلونا نامه‌ سرگشاده‌ای از سوی تیتو ویلانووا که مجبور شد به دلیل مداوای سرطانش باشگاه را ترک کند، منتشر کرد.

وی در این نامه اظهار داشت: پس از پنج سال فوق‌العاده در این تیم که می‌تواند تمام رویاهای یک مربی را برآورده کند، زمان روبرو شدن با تغییرات در زندگی حرفه‌ای من فرا رسیده است.

ویلانووا در این نامه توضیح داده است که پزشکان به وی درباره تمرکز تمام انرژی‌اش بر روی مربیگری هشدار داده‌اند. وی تأکید کرد: همچنان به باشگاه بسیار نزدیک هستم و در دیگر مسائل ورزشی با آنها همکاری خواهم کرد.

سرمربی برکنار شده بارسلونا ادامه داد: ترک گروهی از چنین انسان‌های فوق‌العاده‌ای آسان نیست. از همه به خاطر تمام لطفی که به من داشتند، تشکر می‌کنم. انسانیت و کیفیت فوتبال این تیم برای هر مانعی راه حلی دارد و من معتقدم که این باشگاه با استفاده از تمام توانایی‌اش با این چالش‌ها روبرو خواهد شد.

ویلانووا خاطرنشان کرد: می‌دانم که در این مبارزه تنها نیستم زیرا عضو باشگاهی هستم که به من در این مسیر طولانی کمک می‌کند؛ همان طور که تاکنون چنین بوده است.

این نامه همچنین شامل کلمات تشکرآمیز برای پیام‌های حمایتی بود که از تمام همکاران، هواداران و سایر باشگاه‌ها و ورزشکارها دریافت کرده بود. وی نوشت: می‌خواهم به شما بگویم که آرام و قوی هستم و با اعتماد به نفس کامل که همه چیز درست خواهد شد، فصل جدیدی را در زندگی آغاز می‌کنم.

تیتو ویلانووا پس از بیان اینکه دوران سختی برای خانواده‌اش است، از رسانه‌ها خواست به او احترام بگذارند و درک کنند تا بتواند آرامشی را که به آن نیاز دارد، به دست آورد.

ویلانووا در پایان برای جانشینش در سمت هدایت بهترین باشگاه جهان آرزوی موفقیت کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)