پرسپولیس نیوز : نلو وینگادای پرتغالی سرمربی سابق پرسپولیس رسماً سرمربی تیم فوتبال امید ایران شد.

نلو وینگادا پس از امضای قرارداد رسمی با فدراسیون فوتبال ایران، به صورت رسمی هدایت تیم فوتبال المپیک ایران را برای راهیابی به مسابقات المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل برعهده گرفت.

 

 وی که سابقه سرمربیگری در تیم پرسپولیس را دارد، از ماه‌ها پیش حضورش در کادر فنی تیم ملی فوتبال امید مطرح شده بود. اختلاف‌هایی که در مورد دستیاران این سرمربی پرتغالی به وجود آمده بود باعث شد تا امضای این قرارداد به طول انجامد. 

 

نشست خبری سرمربی پرتغالی تیم المپیک ایران در محل فدراسیون فوتبال در جریان است.  قرارداد وینگادا مقابل خبرنگاران امروز در فدراسیون فوتبال امضا شد.

 

نشست خبری سرمربی جدید تیم المپیک ایران با حضور علی کفاشیان، هادی آیت اللهی، عباس ترابیان و نلو وینگادا آغاز شد که در ابتدای این نشست علی کفاشیان اظهار داشت: بعد از مطالعاتی که داشتیم و با توجه به هدف بسیار مهم ما که رفتن تیم امید به مسابقات المپیک است سعی کردیم تا یک مربی با کارنامه قوی و تجربیات خوب را انتخاب کنیم.

وی افزود: پس از مطالعات زیاد روی مربیان داخلی و خارجی نلو وینگادا با توجه به سابقه کار در تیم المپیک پرتغال انتخاب شد که توانسته این تیم را به مقام چهارم دنیا برساند. این مربی مدت زیادی با تیم رده جوانان و تیم‌های ملی کشورهای مختلف کار کرده است.

رئیس فدراسیون فوتبال تأکید کرد: قرارداد وینگادا به مدت یک سال و به مبلغ 360 هزار دلار خواهد بود که در چهار قسط به او پرداخت خواهد شد و در صورت صعود تیم ملی ایران به المپیک پاداش‌های ویژه‌ای به او پرداخت خواهدشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)