پرسپولیس نیوز : نایب رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد، نلو وینگادا می‌تواند از باشگاه پرسپولیس طلب خسارتی ۲۵ هزار دلاری داشته باشد.

هادی آیت‌اللهی  اظهار داشت: امروز از باشگاه پرسپولیس استعلام گرفتیم و قرار شد تا قرارداد وینگادا و حتی مبلغی که به فیفا اعلام شده رسماً به فدراسیون فوتبال اعلام شود تا کارها را در سازمان امور مالیاتی پیگیری کنیم.

وی افزود: در این استعلام باشگاه پرسپولیس باید اعلام کند که این قرارداد چه زمانی آغاز شده، چه زمانی خاتمه پیدا کرده و وینگادا چه میزان دستمزد دریافت کرده است.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: به دلیل آنکه تاکنون از باشگاه پرسپولیس هیچکس به سازمان امور مالیاتی مراجعه نکرده این مشکل به وجود آمده و ما اکنون باید شرایط حضور این مربی پرتغالی در پرسپولیس را به این سازمان توضیح دهیم. ضمن آنکه به دلیل پرداخت نشدن اصل مالیات به آن جریمه تعلق گرفته و مبلغ سنگینی شده است که این مبلغ جزو بدهی‌های مالیاتی باشگاه پرسپولیس ثبت شده است.

وی یادآور شد: اگر وینگادا به ایران بیاید ممنوع‌الخروج می‌شود و ما هم در حال پیگیری هستیم تا پاسخی منطقی برای این موضوع پیدا کنیم. اگر باشگاه پرسپولیس با ما همکاری کند و مشخص شود که او 5 ماه در ایران حضور داشته می‌توانیم پرونده و اصل موضوع را حل کنیم.

آیت‌اللهی در مورد اظهارات وکیل باشگاه پرسپولیس که عنوان کرده تنها 5 درصد از مالیات رقم قرارداد برعهده این باشگاه است تاکید کرد: در قرارداد این مربی با باشگاه پرسپولیس به صراحت اعلام شده که مالیات او برعهده باشگاه است و حتی در صورت انجام نشدن این تعهدات وینگادا می‌بایست 25 هزار دلار خسارت دریافت کند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: پرداخت مالیات وینگادا برعهده باشگاه پرسپولیس است و تنها کافی است تا مسئولان این باشگاه به اداره امور مالیاتی مراجعه کنند.

وی یادآور شد: باید مدارک مربوط به فسخ قرارداد وینگادا به اداره مالیات ارائه شود. ما هم برای دریافت همین مدارک به باشگاه پرسپولیس نامه زده‌ایم.

آیت‌اللهی تصریح کرد: امیدواریم با دریافت این مدارک از باشگاه پرسپولیس هر چه سریعتر کارهای مربوط به حل مشکل بدهی مالیاتی وینگادا را انجام دهیم و این مربی بتواند در آینده نزدیک به ایران بیاید.

وی در واکنش به صحبت‌های افاضلی که گفته برای آخرین بار تمرینات تیم امید را زیر نظر می‌گیرد به تنسیم‌، گفت: با او هم برای کمک به وینگادا در حال صحبت هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)