جمعه 28 فروردین(16:04)

مرجع خبری پرسپولیس: سرمربي تيم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به تيم استقلال اهواز به‌خاطر بازي هجومي و جنگنده‌اش تبريك مي‌گويم. باید حرفه ای رفتار کردن را یاد بگیریم و شرایط میزبانی روی بازی ما تاثیر نگذارد. البته نمی دانم چرا بازیکنانم نیمی از تلاشی را که در لیگ قهرمانان انجام می دهند در لیگ برتر ندارند.

نلو وینگادا افزود: در مورد خيلي چيزها مي‌شود راجع به اين بازي صحبت كرد ولي مهم‌ترين چيز اين بازي 2 گلي بود كه دريافت كرديم. نيمه دوم بعد از به ثمر رسيدن گل ما، تيم استقلال اهواز فشار زيادي به تيم ما آورد و ما مي‌دانستيم فضايي ‌در پشت تيم استقلال اهواز به وجود خواهد آمد و قصد داشتيم از اين فضاها در ضدحملات استفاده كنيم.

وی ادامه داد: من هنوزم نمی توانم در مورد این بازی و نتیچه ای که در آن رقم خورد خیلی چیزها را باور کم چون به اعتقاد من همیشه نتایج فوتبال منصفانه نیست.

وينگادا خاطرنشان کرد: براي اينكه حرفه‌اي باشيم بايد به‌گونه‌اي رفتار كنيم كه هرچه را كه مي‌شنويم روي ما تاثير نگذارد و تحت تاثير قرار نگيريم. اين‌گونه دشنام دادن تماشاچيان اولين دفعه نيست كه اتفاق مي‌افتد و آخرين دفعه هم نخواهد بود. بايد شرايط را پذيرفت. دشنام دادن تماشاگران روي بازي علي كريمي تاثيري نداشت. هرچند كه در اهواز از سوي تماشاچيان جو دوستانه‌اي نديدم.

سرمربی پرسپولیس گفت:  آن‌ طور كه در جام باشگاه‌هاي آسيا بازي مي‌كنيم در ليگ برتر بازي نكرده ايم و این خود سوال بزگی است که برای من هم بدون جواب باقی مانده است. نمی دانم چرا شاگردانم حتی نیمی از تلاش خود را برای این که در لیگ برتر هم یک تیم برتر باشند انجام نمی دهند.

وينگادا اظهار داشت: نمي‌دانم چه اتفاقي خواهد افتاد ولي من فعلا با باشگاه قرارداد دارم و قبلا هم گفته ام که زمان قرار اد من با یان تیم تا سال 2010 است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)