شنبه 22 فروردین (20:02)

مرجع خبری پرسپولیس :  سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: با نمايشي كه در آسيا داشتيم نشان داديم كه پتانسيل موفقيت در ليگ برتر را هم داريم.

نلو وينگادا پس از تمرين امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وقتي مقابل الشباب عربستان و الغرافه قطر بازي زيبايي به نمايش گذاشتيم پس مطمئن باشيد پتانسيل لازم را براي موفقيت در ليگ برتر داريم تا خوب بازي كنيم و با روحيه به امتيازهاي دلخواه برسيم.
وي افزود: هر بازيكني كه با پيراهن پرسپوليس به ميدان بيايد فقط بايد به برد فكر كند و در ذهن خود بازي زيبا را بپروراند. فردا با همين تفكر به ديدار پيكان مي رويم تا بهترين بازي خود را انجام دهيم. البته به تيم پيكان احترام مي گذارم. آنها تيمي منسجم و خوب هستند.
وينگادا در خصوص شناخت از فوتبال ايران عنوان كرد: دليل اينكه در ليگ قهرمانان آسيا نتيجه مي‌گيريم اما در ليگ برتر ضعيف تر ظاهر مي شويم را نمي توان به عدم شناخت من از فوتبال ايران نسبت داد. من همه چيز را در مورد فوتبال ايران نمي شناسم اما بازي به بازي بهتر مي شوم. به نظرم در كل شناختي نسبي دارم و هنوز صددرصد فوتبال ايران را نشاخته ام اما اين دليل نمي شود كه به اين خاطر در ايران نتيجه نگيرم و در آسيا موفق باشم.
وي در خصوص اينكه شبكه الجزيره اسپورت او را مورد تمسخر قرار داده؛ يادآور شد: اين مسئله اصلا مهم نيست كه من بخواهم درباره اش فكر كنم و حرف بزنم پس بهتر است سكوت كنم.

وينگادا در جواب اين سئوال كه آيا عدم حضور خليلي در بازي هاي پرسپوليس تشويق شديد هواداران است يا خير گفت: اصلا اين مسئله درست نيست. براي من بهادر عبدي با بازيكن ديگر فرقي ندارد. من همه بازيكنان را با يك چشم نگاه مي‌كنم. خودم تصميم مي گيرم و بهترين گزينه هر كه باشد را به داخل زمين مي فرستم. من اينجا هستم كه به وظيفه ام عمل كنم و از بهترين ها استفاده كنم تا تيمم به نتيجه برسد نه اينكه زنگ تفريح حريفان شويم.
اين مربي پرتغالي اضافه كرد: تشويق هاي هواداران هيچ ربطي به آوردن يا نياوردن بازيكنان ندارد. ممكن است يك موقع هواداران بازيكني را تشويق كنند و من هم در آن زمان در ذهنم باشم تا بازيكن مورد نظر را به زمين بفرستم. اين يك اتفاق است و ربطي به تشويق هواداران ندارد. ممكن است اين اتفاق در بازي هاي پرسپوليس افتاده باشد.
وينگادا درباره اينكه چرا پرسپوليس در ديدار مقابل الغرافه پس از زدن سه گل عقب نشيني كرد؛ اظهار داشت: ما به الغرافه سه گل زديم و پس از آن از سه موقعيت مسلم گلزني خود استفاده نكرديم. در ديدار مقابل الشارجه قبول دارم كه بعد از گل سوم خوب نبوديم اما در ديدار برابر الغرافه اين موضوع را قبول ندارم. چون ما بسيار خوب و حرفه اي بازي كرديم.
وي ادامه داد: بايد در يك بازي به تيم حريف هم كه 11 بازيكن دارد نگاه كنيم. بدون شك تيمي كه سه گل مي‌خورد دوست دارد هر چه سريعتر به گل برسد و حملات خود را گسترده مي‌كند. طبيعي است كه بعضي اوقات در اين مواقع حريف از ما بهتر عمل كند.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص رحمان رضايي و نيكبخت واحدي گفت: رضايي مصدوم است و با توجه به اينكه هر 4 روز يكبار بايد به ميدان برويم بايد مراقب بازيكنان خودم باشم. بازيكنان تيم ما هميشه بايد در شرايط صددرصد آماده باشند پس قبول كنيد كه در بعضي از مواقع بايد در چنينش‌ها دقت كنيم.
وي يادآور شد: هنوز هيچ بازيكني نمي داند كه فردا بازي مي كند يا خير. پس مشخص نيست كه فردا نيكبخت واحدي را به زمين خواهيم فرستاد يا به او نيز استراحت مي دهيم.
وينگادا خاطرنشان كرد: تا بازي با الغرافه در دور برگشت ليگ قهرمانان آسيا شرايط من و دستيارانم حساس است و بايد بتوانيم شرايط بازيكنان را كنترل كنيم. ما در بازي هاي برگشت ليگ قهرمانان آسيا كار سختي داريم و بايد با سعي و تلاش به عنوان تيم اول صعود كنيم.
وي تصريح كرد: با اين پتانسيل پرسپوليس مطمئن هستم مي توانيم به خواسته هاي خود برسيم . همچنين با بازي هاي زيبا در سه فينال آينده در ليگ برتر به 9 امتياز لازم برسيم. تمام تلاشمان را خواهيم كرد اگرچه كار سختي است.
وينگادا اظهار داشت: از هواداران خواهش مي كنم در چند ديدار آينده در ليگ برتر و حتي قهرمانان آسيا ما را بيشتر حمايت كنند تا با خاطره اي خوش اين ديدارها را به پايان برسانيم.
پرسپوليس از ساعت 18:45 فردا ميزبان پيكان است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)