پرسپولیس نیوز : سرمربی سابق پرتغالی پرسپولیس به این باشگاه اعلام کرد طلب او را در بازی ایران و قطر به دوحه بیاورند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس برای پرداخت 130 هزار دلار بدهی وینگادا دچار مشکلاتی شدند و در صورتی که این باشگاه نتواند پول را به موقع بدهد خطراتی این تیم را تهدید می‌کند.

گفته می شود باشگاه پرسپولیس از طرق های مختلف برای پرداخت این پول اقدام کرده است اما بنا به مشکلاتی این پول به جای واریز شدن به حساب وینگادا، سر از ترکیه، امارات و یا کشورهای دیگر درآورده است.

وینگادا در ایمیلی جدید به باشگاه پرسپولیس عصبانیت خود را به شکل دیگری نشان داده است. او در ایمیل خود نوشته است: متاسفانه طلبی که به من قول داده بودید هنوز به دستم نرسیده است. به همین دلیل من برای بازی ایران و قطر به دوحه خواهم آمد و شما هم می‌توانید طلب من را به آن کشور بیاورید تا از شما دریافت کنم و مشکلی پیش نیاید.

شکری مدیرحقوقی باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: من این موضوع را به اطلاع رویانیان رساندم و قرار است که درباره‌اش تصمیم نهایی گرفته شود.وینگادا اعلام کرده که با توجه به پیگیری برخی از کارهایش در بازی ایران و قطر به دوحه خواهد آمد.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس همچنین در خصوص قرارداد داخلی دایی با راه‌آهن نیز گفت: من از بندهای این قرارداد داخلی خبری ندارم اما همیشه در این قراردادها طرفین حق فسخ نیز جا می‌دهند. مفاد آن بسیار مهم است و باید این طرفین چگونه با یکدیگر به توافق رسیده‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)