وینگر ۲۵ ساله آلومینیوم اراک تصمیم گرفته است فصل آینده را در تیم پرسپولیس توپ بزند.

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ۲۶ بازیکن را برای حضور در دو دیدار برابر تیم‌های هنگ‌کنگ و ازبکستان به تیم ملی دعوت کرد که یکی از این بازیکنان مهدی لیموچی وینگر تکنیکی و ۲۵ ساله آلومینیوم اراک بود.

مهدی لیموچی در بازی‌های مستقیم برابر پرسپولیس نمایش بسیار مطلوبی ارائه داد. این بازیکن تکنیکی با پیشنهاد جدی مدیران باشگاه پرسپولیس مواجه شده است. رضا درویش پیشنهاد قرارداد ۳ ساله را به مهدی لیموچی داده و ظاهرا قرار است جانشین سعید صادقی شود که در لیگ بیست و سوم نزول عجیبی داشت و اواخر فصل را نیز با یک مصومیت از دست داد.

لیموچی که در اردوی تیم ملی حضور دارد در گفت و گویی کوتاه در پاسخ به این سوال که آیا این پیشنهادات وارد فاز جدیدی شده یا خیر، گفت: در حال حاضر تمام تمرکزم روی آلومینیوم و تیم ملی است و مطرح کردن این مسائل در شرایط فعلی حرفه‌ای نیست. ما نیمه نهایی جام حذفی را پیش رو داریم و با قهرمانی در این جام ممکن است خیلی چیز‌ها تغییر کند!

وینگرتیم فوتبال آلومینیوم که از تاثیرگذارترین بازیکنان ایرالکو در لیگ بیست و سوم بود یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد، اما وجود بند فسخ در قراردادش امکان جدایی این بازیکن از آلومینیوم را میسّر می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)