وینگر تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل بیماری در دیدار رفت تیم های ازبکستان و هنگ کنگ غایب بود فردا سه شنبه می تواند تیم ملی کشور خود را همراه کند.

تیم‌های ملی فوتبال ازبکستان و هنگ کنگ در دیدار برگشت مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ فردا سه شنبه ۷ فروردین در دیدار برگشت و از گروه E رو در روی هم قرار می‌گیرند. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه دو بر صفر به سود ازبک ها به پایان رسید و شاگردان «سرچنکو کاتانچ» به دنبال پیروزی در دیدار برگشت هستند تا همچنان به رقابت خود با ایران در صدر جدول این گروه ادامه دهند.

«اوستون ارونوف» وینگر تیم فوتبال پرسپولیس که در دیدار رفت، به دلیل بیماری نتوانسته بود ازبکستان را همراهی کند، در تمرینات روزهای گذشته شرکت کرده و آمادگی خوبی را هم از خود به نمایش گذاشته است تا در صورت صلاحدید کاتانچ در بازی برگشت بتواند برای تیم ملی خود به میدان برود.

ارونوف یکی از بازیکنان تأثیرگذار در ترکیب ازبکستان به شمار می‌رود و هواداران این تیم حساب ویژه‌ای روی وینگر سرعتی و تکنیکی خود برای ادامه مسابقات باز کرده‌اند. در حال حاضر تیم ازبکستان با ۷ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به ایران در رده دوم جدول گروه E قرار دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)