پرسپولیس نیوز : وینگو بگوویچ گفت:اگر مدیریت باشگاه پرسپولیس بخواهد نشستی را برگزار می کنم تا درباره آینده مان حرف بزنیم.

وی درباره تساوی تیم پرسپولیس مقابل مس کرمان اظهار داشت:این بازی را دیدم و خیلی از نتیجه به دست آمده متاسف شدم.با این وجود نمی توانم حرفی بزنم چون به تیم نزدیک نیستم.من در روزهای قبل از مسابقه در تمرینات نبودم و نمی دانم چه شده است.بهتر است صحبتی دراین باره انجام ندهم.

وی ادامه داد:من نمی دانم مشکل پرسپولیس چیست فقط امیدوارم در فاصله ای که به وجود می آید تیم به شرایط خوب خود بازگردد و یحیی با کادر فنی اش مشکلات را حل کنند.پرسپولیس باید زود برای جام حذفی آماده شود.بازی سختی با تیم داماش در پیش است.

بگوویچ درباره وضعیت نهایی خود با باشگاه پرسپولیس عنوان کرد:روز دوشنبه به کرواسی می روم و وقتی به تهران برگشتم،اگر مدیریت باشگاه پرسپولیس بخواهد نشستی را برگزار می کنم تا درباره آینده مان حرف بزنیم.فوتبال حرفه من است و اگر علاقه ای به همکاری با من داشته باشند،در کنارشان هستم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در این مدت همکاری با پرسپولیس دریافتی از باشگاه داشته است یا نه گفت:لازم است در این زمینه از باشگاه خیلی تشکر کنم.باشگاه پرسپولیس در این زمینه با من خیلی صادق بود و حتی بالاتر از رقمی که قرار بود را پرداخت کرد.من از مدیریت باشگاه سپاسگزارم که با من صادق بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)