مهاجم ناراضی تیم فوتبال منچستریونایتد در بازی مقابل سوانزی با ورودش به میدان مسابقه تمامی نگاه‌ها را به خود معطوف ساخت.

به گزارش تسنیم، شیاطین سرخ شب گذشته (شنبه) در هفته اول فصل جدید لیگ برتر انگلیس مقابل سوانزی 4 بر یک به برتری رسیدند ولی بیشتر از اینکه خود این بازی کانون توجهات باشد نیمکت این تیم مورد توجه بود.

روی نیمکت این تیم دیوید مویس دیده می‌شد که در ابتدای فصل تابستان جانشین سرالکس فرگوسنی شد که در طول 26 سال حضورش در منچستریونایتد 38 جام را برای این تیم به ارمغان آورد. نگاه‌ها به این مربی اسکاتلندی بود که آیا می‌تواند موفقیت‌های هموطن خود را تکرار کند یا خیر!

از طرفی دیگر وین رونی، یکی از جنجالی‌ترین چهره‌های این روزهای فوتبال جزیره روی نیمکت سرخپوشان نشسته بود. این مهاجم 27 ساله که در این بازی چهره‌ای درهم داشت در دقیقه 62 به جای رایان گیگز وارد میدان شد ولی در شادی منچستری‌ها شرکت نکرد.

یک منبع نزدیک به رونی به دیلی‌میل گفت: وین این روزها سخت تلاش می‌کند، چون می‌خواهد که به ترکیب اصلی منچستریونایتد بازگردد. به نظرم او متوجه شده که راهی برای جدایی از جمع سرخپوشان اولدترافورد نداشته و باشگاه قصد فروشش را ندارد. از این رو رونی می‌خواهد از  این به بعد بهترین عملکردش را برای شیاطین سرخ داشته باشد.

باشگاه چلسی یکی از مشتریان اصلی وین رونی است و ژوزه مورینیو بدش نمی‌آید مهاجم ملی‌پوش من‌یونایتد را در ترکیب آبی‌پوشان لندنی داشته باشد و بارها به صورت غیرمستقیم به این موضوع اشاره داشته است.

10 دقیقه پس از ورود رونی به میدان مسابقه روبین فن‌پرسی دومین گل خود و سومین گل تیمش را به ثمر رساند تا بازیکنان این تیم اینگونه ابراز شادی کنند ولی وین رونی (سمت چپ تصویر) به جای اینکه با بازیکنان تیم همراه شود به سمت دیگری در حال حرکت است.

در تصویر بالا هم لحظه شادی گل چهارم سرخپوشان را می‌بینید که در حال تبرک گفتن به دنی ولبک هستند ولی باز هم مهاجم 27 ساله شیاطین سرخ علاقه‌ای به قرار گرفتن در این جمع ندارد و با داور مسابقه در حال گفت‌و‌گو است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)