پرسپولیس نیوز : روزنامه پیروزی درپی خبر ضایعه درگذشت هادی نوروزی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس ویژه نامه منتشر خواهد کرد.

حسین قدوسی سردبیر روزنامه پیروزی با اعلام این مطلب گفت: روز خیلی تلخ و سختی است که هواداران پرسپولیس سپری می کنند. انشاالله هواداران  حضور یکپارچه در آزادی خواهند داشت و وداع باشکوهی با هادی نوروزی خواهند داشت و این حضور هرچه بیشتر باشد خانواده او را تسلی خواهد داد.

وی ادامه داد: من به خانه هادی رفتم و لحظاتی که فرشاد پیوس و احمدرضا عابدزاده آنجا حاضر بودند چیزهایی که دیدم و حالی که همسرش داشت توصیف کردنی نیست و خدا به آنها صبر بدهد.

قدوسی گفت: هادی بازیکنی سربه زیر و بی حاشیه بود و هیچ گاه به دنبال شهرت نبود و هیچ حاشیه ای درست نکرد و سال ها صبورانه زحمت کشید و خیلی اهل مصاحبه نبود و ما اهالی رسانه به زحمت با او مصاحبه می کردیم و آخرین مصاحبه اش با ما بود که منتشر کردیم و خواستار حمایت از برانکو شده بود.

سردبیر روزنامه پیروزی گفت: بچه های روزنامه پیروزی به پاس نجابت و معرفت و مردانگی و یکرنگی هادی تصمیم به انتشار ویژه نامه ای در روز شنبه جدای از روزنامه اصلی گرفته که مخصوص هادی نوروزی روی کیوسک ها خواهد رفت و با توجه به تعطیلی روز فردا هواداران می توانند دلنوشته ها و همدردی های خود را زیر همین خبر برای سایت پرسپولیس نیوز ارسال کنند تا در روزنامه چاپ شود.

بار دیگر به همه پرسپولیسی ها و هواداران و خانواده این عزیز تسلیت عرض می کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)