مرجع خبری پرسپولیس : اينتراخت فرانكفورت روز قبل از بازي به آنتاليا رسيده بود و شايد آنها با يك جلسه تمرين رودرروي پرسپوليس قرار گرفته بودند.


آنها بعد از پشت سر گذاشتن دوره بدنسازي ميان دو نيم فصل – كه در بوندس‌ليگا امري طبيعي تلقي مي‌شود – به اين تورنمنت آمده اند تا كم‌كم خودشان را براي شروع نيم فصل دوم آماده كنند. شايد به همين خاطر بود كه حتي بهترين‌هاي اين تيم در بيشتر دقايق ناي دويدن نداشتند و خبري از آن فوتبال سريع، قدرتي و دلپذير يك تيم بوندس‌ليگايي نبود.


تمام اينها مي‌تواند درست باشد و با توجه به شرايط بازي در يك تورنمنت و مقابل حريفي آسيايي مورد قبول قرار گيرد اما در تيم پرسپوليس كه براي فراموش كردن ناكامي‌ها استارت زده هم مي‌شد نشانه‌هايي از پيشرفت را مشاهده كرد.

 

مالكيت برابر توپ با يك تيم آلماني – كه در دقايقي از نيمه دوم بيشتر هم شد – اتفاق خوبي است كه توسط هافبك‌هاي توپ نگه‌دار پرسپوليس از جمله تياگو و مازيار زارع به دست آمد. انجام چند حركت تركيبي كه در بازي‌هاي ليگ كمتر ديده شد، دوندگي بيشتر و حفظ اتحاد تيمي هم از ديگر نكات ويژه‌اي بود كه دراولين بازي سرخپوشان در آنتاليا ديده شد. بعد از شكست پرسپوليس نگاه كلي به اين مسابقه نگاه مثبتي بود و بيشتر اهالي فوتبال از روند رو به رشد تيم دايي ابراز رضايت مي‌كردند. شايد اگر شكست در ضربات پنالتي اتفاق نمي‌افتاد و پرسپوليس برنده از زمين بيرون مي‌آمد اين تعريف و تمجيدها شدت و حدت بيشتري هم پيدا مي‌كرد اما هنوز ضعف‌هاي بزرگي در اين پرسپوليس وجود دارد كه به عينه مشهود است.


تزلزل مدافعان مياني در حركات تركيبي مهاجمان حريف، اضافه نشدن هافبك‌ها به مهاجمان، كم دقتي مهاجمان در زدن ضربات پنالتي و چندين نكته ريز و درشت فني ديگر در همين پرسپوليس اميدواركننده هم مشهود بود كه هواداران اين تيم اميدوارند با اضافه شدن مياچ، سه چهار بازي بزرگ تداركاتي ديگر و تمرين‌هاي دو سه هفته باقيمانده تا شروع مجدد ليگ برتر مرتفع شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)