مرجع خبری پرسپولیس : مربي دروازه‌بانان پرسپوليس گفت: با طرح و برنامه‌اي كه در دست اجرا داريم حقيقي دروازه‌بان اول تيم ملي فوتبال ايران در جام جهاني 2014 خواهد شد.

 

محمد علي يحيوي با ابراز رضايت از وضعيت دروازه‌بانان پرسپوليس درباره شرايط عليرضا حقيقي پس از خط خوردن از تيم ملي تصريح كرد: داستان تيم ملي براي حقيقي تمام شده و او با روحيه‌اي تازه و مناسب در تمرينات پرسپوليس حضور يافته است. در اين مدت سعي كردم به عنوان مربي، او را از نظر روحي و رواني آماده كنم.

وي با بيان اينكه اين دروازه‌بان ديگر به اتفاقات رخ داده فكر نمي‌كند، اظهار داشت: حقيقي يك بازيكن حرفه‌اي است و در حال حاضر تلاش مي‌كند هر روز بهتر از گذشته شود و براي پرسپوليس مهره خوبي به شمار رود.

 

  

يحيوي با بيان اينكه برنامه بلند مدتي براي دروازه‌بانان پرسپوليس دارد، تأكيد كرد: براساس اين طرح حقيقي با انجام تمرينات مناسب به دروازه‌بان اول ايران در جام جهاني 2014 تبديل خواهد شد. چه من باشم و چه نباشم در صورتي كه اين برنامه به خوبي پياده شود اين اتفاق رخ خواهد داد.

 
مربي دروازه‌بانان پرسپوليس خاطرنشان كرد: برنامه تمرينات را براساس فيلم‌هاي آموزشي روز طرح مي‌كنيم تا دروازه‌بانان پرسپوليس با دانش روز پيش بروند. من با حقيقي صحبت كردم و او نيز پذيرفت كه دوران جديدي در زندگي‌اش آغاز شده است. او 22 سال دارد و 3 سال آينده يعني در جام جهاني 2014 در اوج پختگي به سر خواهد برد.
يحيوي از شرايط ساير دروازه‌بانان پرسپوليس نيز ابراز رضايت كرد و درباره اردوي اين تيم در آنتاليا گفت: همه چيز عاليست و طبق برنامه پيش مي‌رويم

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)