مرجع خبری پرسپولیس : بازي مقابل نيجريه همزمان با بازي‌هاي آسيايي باعث شد تا قطبي نفرات جديدي را به تيم ملي دعوت كند و يكي از كساني كه در اين بازي به احتمال فراوان اولين بازي ملي‌اش را انجام خواهد داد و سنگربان ايران باشد عليرضا حقيقي است. حقيقي امسال با مربيگري محمدعلي يحيوي، سنگربان تيم ملي كشورمان خواهد بود.


يحيوي از شرايط تيم و اين دروازه‌بان حرف مي‌زند: «خوشبختانه شرايط خوبي بر تيم حاكم است و ما دروازه‌بانان آماده‌اي براي رويارويي با حريفان داريم و اميدواريم شرايط تيم هر روز بهتر هم شود. عليرضا حقيقي و رحمان احمدي هر دو در شرايط ايده‌آلي هستند و مي‌توانند در هر برهه‌اي به تيم كمك كنند.»

 

مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس از دعوت حقيقي به تيم ملي و بازي مقابل نيجريه حرف مي‌زند:

 

«من افتخار مي‌كنم كه حقيقي براي تيم ملي به ميدان مي‌رود. مطمئن هستم كه با لطفي كه قطبي و رشيدي به اين بازيكن خواهند كرد براي اولين بار سنگربان تيم ملي خواهد بود و به خوبي از اين سنگر محافظت خواهد كرد. عليرضا از آمادگي خيلي خوبي برخوردار است.»

 

او دعوت حقيقي به تيم ملي را حاصل زحمات خودش مي‌داند: «قطعاً اين افتخار به خاطر زحمات خود او بوده و لياقت اين افتخار را داشته، من اميدوارم اين دروازه‌بان خوب كشورمان به جاهاي بالاتر هم برسد و باعث افتخار همگي شود و واقعاً اميدوار به درخشش اين بازيكن در تيم ملي هستم و خود او هم انگيزه زيادي براي خودنمايي دارد. حتماً از اين فرصت به دست آمده به خوبي استفاده خواهد كرد.»

 

او اشاره‌اي به بازي‌هاي پرسپوليس دارد: «بازي‌هاي سنگيني پيش رو داريم و حتماً از همه دروازه‌بانان اين تيم استفاده خواهيم كرد و جاي هيچ نگراني نيست، بچه‌هاي ما، بازيكنان باظرفيتي هستند كه قطعاً به نظرات سرمربي تيم احترام مي‌گذارند و سرمربي تيم هم بنا به آمادگي هر كدام از آنها در شرايط مختلف از وجود همه بازيكنان بهره مي‌گيرد.»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)