مرجع خبری پرسپولیس : مربي دروازه‌بان‌هاي تيم پرسپوليس گفت: در ديدار با بنيادكار بايد تلاش كنيم كه از حريف ازبكستاني هيچ گلي دريافت نكنيم.

 

محمد علي يحيوي درباره شرايط 2 دروازه‌بان پرسپوليس در آستانه بازي با بنيادكار ازبكستان اظهار داشت: حقيقي و احمدي در شرايط خوبي به سر مي برند و ما آنها را براي بازي با بنيادكار آماده مي‌ كنيم. در اين بازي اول از هر چيز بايد سعي كنيم كه گل نخوريم.

 

وی در مورد بازي با بنيادكار گفت: با توجه به 2 نتيجه قبلي خود در ليگ قهرمانان آسيا مقابل بنيادكار محكوم به پيروزي هستيم. البته پيروزي مقابل بنيادكار در خانه خودش كار سختي است، اما يكدل شده ايم كه نتيجه بگيريم. متاسفانه در اين مسابقه 2 بازيكن خوب خود را نداريم اما بازيكنان جايگزين بايد خودشان را نشان دهند و جواب اعتماد دايي را بدهند.

وي تاكيد كرد: اين طور نيست كه پرسپوليس نتيجه خوبي نگرفته باشد يا خوب بازي نكند. متاسفانه توپ هاي ما گل نمي شود. زمان به دايي كمك مي كند تا تيم را از اين شرايط خارج كند.

وي در مورد حمايت هاي حبيب كاشاني از دايي عنوان كرد: اين حمايت مثال زدني است. باشگاه پرسپوليس بايد از كاشاني تشكر كند و بابت اين نوع مديريت به وي تبريك بگويد. ما هم به دنبال اين هستيم كه در پي اين حمايت ها نتيجه بگيريم. كاشاني نشان داد كه يك مدير ورزشي است. اگر علي دايي در تيم ملي هم همين طور حمايت مي شد، مي توانست با تيم ملي به موفقيت برسد.

مربي دروازه بان هاي پرسپوليس در مورد دربي و شكست مقابل استقلال تصريح كرد: من سابقه حضور در هر 2 تيم را دارم، اما اگر در مورد اين بازي از هر كارشناسي سوال پرسيده شود برنده واقعي را پرسپوليس مي دانند. ما به قانون فوتبال باختيم؛ در فوتبال وقتي گل نزنيد، گل خواهيد خورد و بازنده ميدان خواهيد شد. استقلال هم از تك موقعيت خود نهايت استفاده را بردند و 3 امتياز را به دست آورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)