مرجع خبری پرسپولیس : مربي دروازه‌بان‌هاي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: براي قرار گرفتن كنار دايي و كاشاني نياز به قرارداد ندارم.

 

محمد علي يحيوي اظهار داشت: پس از استراحتي كه در چند وقت اخير داشتيم با روحيه‌اي بسيار بالا براي حضور در 3 جام كه براي ما بسيار حياتي است خودمان را آماده مي‌كنيم تا با تلاش بازيكنان و كادر فني و مسئولان باشگاه دل هواداران پرسپوليس را بيشتر شاد كنيم.

وي درباره عدم امضاي قرارداد با باشگاه پرسپوليس گفت: براي قرار گرفتن كنار دايي و كاشاني نياز به قرارداد ندارم. با دستور كاشاني و دايي به تمرينات پرسپوليس آمدم و به موقع خودش همه چيز انجام مي‌شود. تا امروز با تلاش مسئولان باشگاه و تفكرات حرفه‌اي دايي مشكلي نداشتم.

 


يحيوي در خصوص جذب دروازه‌بان‌هاي جديد گفت: درحال حاضر دروازه‌بان آماده‌اي مثل عليرضا حقيقي داريم كه دوست ندارد پيراهن تيم ملي را از دست دهد. البته جا دارد از تلاش‌ و كوشش معمارزاده نيز تقدير كنم. من نظر خودم را داده‌ام و انشاءالله با نظر دايي تكليف دروازه‌بان بعدي ما ظرف هفته جاري روشن مي‌شود. مطمئن باشيد تصميمي مي‌گيريم كه به نفع باشگاه باشد.

يحيوي تصريح كرد: دايي برنامه‌هاي ويژه‌اي با كمك كاشاني و بازيكنان براي فصل جاري دارد. از هواداران مي‌خواهم تيم را حمايت كنند تا به موفقيت راحت‌تر نزديك شويم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)