کمیته انضباطی اظهارات معمارزاده را بخواند

مرجع خبری پرسپولیس : مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس گفت: قصد جواب دادن ندارم؛ اما از معمارزاده مي‌پرسم كه چه كسي سر خود را گرفت و در ديدار مقابل ابومسلم به ميدان نرفت.

 

محمد علي يحيوي درباره اظهارات ميثاق معمارزاده در رسانه‌ها در چند روز اخير، اظهار داشت: دليل اين كار را مي‌دانم چيست. برخي مي‌خواهند از لحاظ روحي و رواني پرسپوليس را وارد فاز ديگري كنند كه به نظرم موفق نخواهند شد. ياد گرفته‌ام دروازه‌بان‌هاي من جزء بهترين بازيكنان هر بازي باشند يا به تيم ملي برسند. خوشبختانه تا به امروز جواب خودم را گرفته‌ام.

وي افزود: معمارزاده دروازه‌بان خوبي است و آينده روشني دارد. نيازي نيست تا جواب او را بدهم؛ اما به رئيس كميته انضباطي اعلام مي‌كنم بهتر است صحبت‌هاي معمارزاده را بخواند تا ببيند شاگرد برابر استاد خود چه حرفي زده است. خودم را آنقدر بزرگ نمي‌بينم؛ اما حداقل يك روز به او تمرين داده‌ام و حق خيلي كوچكي گردن او دارم.

 

يحيوي خاطر نشان ساخت: در برخي رسانه‌ها خواندم كه اعلام كرده‌، زمين را خيس كرده‌ايم تا مصدوم شود. نمي‌دانم تا چه حدي اين نوشته‌ها درست است؛ اما بدانند كه در كارهاي تيمي مصدوم شدند؛ نه در خيس بودن زمين. مگر روزي كه زمين خيس بود، بازيكنان ديگر تمرين نمي‌كردند؟ زدن اين حرف‌ها برايم مشكل است؛ اما به آقاي معمارزاده مي‌گويم چرا روزي كه با ابومسلم بازي داشتيم، به يك باره سرش را گرفت و پرسپوليس را همراهي نمي‌كرد؟

 

وي ادامه داد: تا به امروز هيچ ادعايي نداشتم و ندارم. راه خودم را مي‌روم؛ اما اگر آقاي معمارزاده بخواهد حرف‌هاي ديگري بزند، از طريق باشگاه و كميته انضباطي آن را پيگيري خواهم كرد. از رئيس كميته انضباطي درخواست مي‌كنم به اين مسئله رسيدگي كند كه چرا يك شاگرد عليه معلم خود اينطور صحبت مي‌كند.

يحيوي درباره ديدار برابر مقابل فولاد خوزستان، گفت: بازي بسيار سختي را در پيش داريم. اميدوارم به 3 امتياز بازي برسيم؛ البته مي‌دانيم مسابقه بسيار سختي در پيش داريم. حريف تيم كوچكي نيست؛ اما ما نيز هرگز دوست نداريم صدر جدول را از دست بدهيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)