مرجع خبری پرسپولیس : او كه روي صحنه اعلام يك پنالتي مشكوك براي ملوان، از نظر قطعي‌اش در مورد درست بودن اين تصميم داور سخن به ميان آورده بود، پس از اتفاق مشابه در محوطه جريمه ملوان و زمين خوردن محمد نوري تصميم گرفت اظهار نظر را به كارشناسان خبره و متخصص واگذار كند!

 

كابــــــوس گزارش‌هاي اعصاب‌خردكن جواد خياباني، كماكان ادامه دارد. مي‌توان از گزارش او روي بازي پرسپوليس – ملوان، به عنوان الگوي يك گزارش «فاجعه‌بار» ياد كرد. استاد جواد كه ترجيح مي‌داد دائما دماي هواي بازي را اعلام كند، با اظهارات متناقض خودش در مورد كيفيت مسابقه، تقريبا تمام مدت روي مغز و روان بينندگان راه رفت.

 

او كه در 10 دقيقه ابتدايي اين مسابقه، نمايش دو تيم را عالي و پرهيجان توصيف مي‌كرد، پس از آن تا پايان نيمه اول بارها به كيفيت بد مسابقه اشاره كرد تا همه را خسته كند. با آغاز وقت دوم و گل مازيار زارع، باز نظر خياباني عوض شد تا مدام در مورد «عالي» بودن بازي صحبت كند. شاهكارهاي آقا جواد اما به همين‌جا ختم نشد.

 

او كه روي صحنه اعلام يك پنالتي مشكوك براي ملوان، از نظر قطعي‌اش در مورد درست بودن اين تصميم داور سخن به ميان آورده بود، پس از اتفاق مشابه در محوطه جريمه ملوان و زمين خوردن محمد نوري تصميم گرفت اظهار نظر را به كارشناسان خبره و متخصص واگذار كند!

 

 

خياباني كه طبق روال خاص خودش سعي در بخشيدن هيجان كاذب و مصنوعي به بازي داشت، در لحظاتي با اشاره به نيمكت ذخيره‌هاي پرسپوليس خطاب به بينندگان گفت: «آرفي يا بادامكي؟ شما دوست داريد كدام يكي به زمين بيايد؟» دقايقي بعد و همزمان با ورود آرفي به زمين، خياباني در اظهارنظري حيرت‌انگيز اعلام كرد: «حالا دايي مي‌خواهد تيمش رو با سه تا فوروارد، هجومي كنه. مگه اينكه يكي از مهاجم‌هاش رو بكشه بيرون!»

 

خياباني كه در ارايه سخنان عجيب و غريب خستگي‌ناپذير نشان مي‌داد، اواخر بازي هم با اعلام وقت تلف شده ادعا كرد: «هفت دقيقه هم براي خودش يك مسابقه فوتباله!»

 

احتمالا جواد جان بازي 90 دقيقه‌اي فوتبال را با مسابقه شش دقيقه‌اي كشتي اشتباه گرفته بود! با اين حال هيچ‌كدام از اظهار فضل‌هاي خياباني به پاي ادعاي او در اواخر بازي نمي‌رسيد، همانجا كه در ميان بهت و حيرت تماشاچيان تلويزيوني گفت: «مي‌تونم بگم پرسپوليسي‌ها خودشون دارن وقت تلف مي‌كنن.»

 

سوالات عجيب و غريب خياباني در پايان بازي هم حسن ختامي بود بر يكشنبه‌شب اسفبار بينندگان تلويزيوني. فكرش را بكنيد بعد از يك بازي پرحادثه، آقاي گزارشگر از سرمربي ملوان مي‌پرسد: «راستي آقاي پورغلامي، شما جلوي دايي هم بازي كرديد؟ راست مي‌گيد؟ كدام بازي‌ها بوده؟!»

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)