مرجع خبری پرسپولیس : كميته رسيدگي به تخلفات حرفه‌اي فوتبال وضعيت فوتباليست‌هاي دستگير شده در پارتي شبانه را بررسي مي‌كند و يك تا 3 سال محروميت در انتظار اين افراد خواهد بود.

 

طبق اعلام مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي تهران بزرگ چند فوتباليست معروف در پارتي شبانه دستگير شدند.

 

بر اين اساس كميته رسيدگي به تخلفات حرفه‌اي فوتبال به وضعيت اين دستگيرشدگان رسيدگي خواهد كرد و پس از بررسي شرايط اين بازيكنان پرونده را به كميته انضباطي فدراسيون ارجاع خواهد داد.

 

مسئولان كميته انضباطي در اين مورد اعلام كرده‌اند به ميزاني كه جرم اتفاق افتاده مراجع قضايي و دادگاه براي اين بازيكنان محكوميت تعيين مي‌كنند و به ميزاني كه اين تخلف به حيثيت فوتبال از نظر معنوي آسيب رسانده تنبيه براي آنها در نظر گرفته مي‌شود چرا كه حضور اين افراد در پارتي فقط بحث ورود به زندگي شخصي آنها نيست بلكه طبق آئين‌نامه فوتبال اگر يكي از اهالي فوتبال مرتكب جرمي شود كه آن جرم به مجموعه فوتبال آسيب بزند، اين مسئله يك تخلف حرفه‌اي محسوب مي‌شود.

 

در آئين‌نامه انضباطي براي چنين افراد متخلفي آئين‌نامه انضباطي يك تا سه سال محروميت در نظر گرفته است. بنابراين فوتباليست‌هاي دستگير شده حداقل يك سال و حداكثر سه سال به ميزان شدت و ضعف تخلف از فوتبال محروم خواهند شد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)