مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم ملي فوتبال آلمان گفت: با اين تيم جوان از سد سخت و دشوار غنا عبور كرديم و به مرحله يك هشتم نهايي رسيديم.

 

به نقل از كيكر، يواخيم لو اظهار داشت: بازي با غنا ديداري حساس و دشوار بود كه خيلي چيزها ممكن بود آنگونه كه مي خواهيد نباشد؛ اما در پايان ما توانستيم از اين سد عبور كنيم و به يك مرحله بالاتر برسيم.
وي افزود:مانوئل نوير، سنگربان تيم دو، سه موقعيت عالي حريف را گرفت كه نشان داد چه عكس العمل هاي بسيار خوبي دارد.

لو در مورد جدال در مرحله يك هشتم نهايي و رويارويي با انگليس عنوان كرد: اين بازي جدالي ميان دو حريف باكلاس خواهد بود كه ما از اين امر استقبال مي كنيم و خوشحال نيز هستيم.

مربي 50 ساله ژرمن ها در مورد تيمش در جدال با حريف آفريقايي اظهار داشت: فشار زيادي بر روي اين تيم جوان سنگيني مي كرد ولي بايد در اينگونه مسابقات تحت هر شرايطي برنده شد كه اين همان كاري بود كه ما كرديم و من از اين بابت بسيار خوشحال هستم.

لو ادامه داد: بايد از موقعيت هايمان بهتر استفاده مي كرديم.در بازي رو به جلو بايد بهتر از اين كار كنيم.البته اشتباهاتي هم كرديم؛ ولي از اين تيم جوان نمي توان زياد ايراد گرفت.

وي اضافه كرد: بايد يكسري چيزها بازهم بهتر شوند.خوشحالم اوزيل از دومين موقعيتي كه بدست آورد، خوب استفاده كرد و گل تيم را زد.
تيم تحت رهبري اين مربي شب گذشته موفق شد يك بر صفر غنا را شكست دهد تا به عنوان تيم نخست گروه چهارم صعود كند و در مرحله يك هشتم نهايي حريف انگليس شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)