روز هاي اخير خبر از حضور سرمايه گذاري عرب در رم منتشر شده که به نظر براي تيفوسي ها هيجان انگيز است و شايد اميدوار باشند تا پس از مدتها دغدغه اي جذب ستارگان بزرگ فوتبال نداشته باشند.

 عدنان عادل عارف قدومي، شيخي اهل قطر است که در اردن متولد شده و نفوذ زيادي در خاورميانه دارد. او به مدت 25 سال در ايتاليا زندگي مي کند و تابعيتي ايتاليايي دارد و اکنون ساکن پروجا است. قدومي رابطه نزديکي با عبدالله دوم پادشاه کنوني اردن دارد و در حال حاضر صاحب دو شرکت نفتي در ايتاليا و کانادا است. او در زمان اوقات فراغت خود کتاب هم مي نويسد و اخيرا در مارچ 2010 کتابي با عنوان ” تمرکز شرق ” منتشر کرد که حدود 90 دلار قيمت دارد.

در حال حاضر کنسرسيوم آمريکايي و شيخ اردني به واسطه شرکت حقوقي تونوچي در حال مذاکراتي هستند و ظرف دو هفته آينده وضعيت نهايي اعلام مي شود. قدومي به تازگي وسوسه شده تا رم را بخرد و اواخر ماه دسامبر و در طول سفر جيمز پالوتا به اورلاندو علاقه اش را اعلام کرد.

او علاقه مند است تا 60 درصد از سهام باشگاه را بخرد و طبق اخبار منتشر شده سرمايه گذاري اوليه او 100 ميليون يورو خواهد بود. با اين حال با توجه به اين واقعيت که پالوتا و آمريکايي ها در حال حاضر 78 درصد سهام را در اختيار دارند و شايد کمي معادلات بر هم بريزد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)