دوشنبه 14 اردیبهشت(14:00)

مرجع خبری پرسپولیس : علي كريمي: خيال همه راحت، در پرسپوليس مي‌مانم

در تمام روزهاي گذشته دغدغه اصلي مديران پرسپوليس و هواداران اين تيم وضعيت علي كريمي براي فصل بعد بود و حالا اولين سوالي كه در برخورد با او به ذهن مي‌رسد اين است كه آيا كريمي فصل بعد هم پيراهن پرسپوليس را بر تن خواهد كرد يا نه.
در روزهاي اخير آنقدر اين سوال از كريمي پرسيده شده كه او در هر برخوردي آماده پاسخ گفتن به اين سوال است: «مي‌ماني يا مي‌روي؟» و جادوگر اين بار جوابي ويژه به آن مي‌دهد: «خيال همه راحت در پرسپوليس مي‌مانم.» اما معلوم نيست اين حرف آخر اوست يا براي فرار از اين سوال تكراري اين‌گونه عجولانه از ماندن مي‌گويد!

PNNC با پيروزي برابر سپاهان يك گام به قهرماني در جام حذفي نزديك‌تر شديد.
درست است، در يك بازي سخت با سپاهان، اين تيم مدعي را حذف كرديم اما هنوز راه سختي در پيش داريم و براي قهرماني بايد ديگر حريفان را هم به سرنوشت سپاهان دچار كنيم.

PNNC پرسپوليس در نتيجه‌گيري با نوسانات زيادي روبه‌روست. بعد از شكست الغرافه، سپاهان را مي‌بريد. با اين حساب نتيجه بازي با الشارجه را چطور پيش‌بيني مي‌كني؟
نتايج فوتبال را كه نمي‌توان پيش‌بيني كرد. بايد قبول كنيم بازي‌هاي قبل تمام شده. الان بايد تمام تمركزمان را روي شكست الشارجه بگذاريم تا به آن برسيم.


PNNC ظاهرا الشارجه از حضور در ادامه اين رقابت‌ها انصراف داده!

ما كار خودمان را مي‌كنيم و اصلا به اين مسائل فكر نمي‌كنيم. هنوز كه چيزي قطعي نيست.
 

PNNC حتما در مورد اخراج پيرواني شنيدي. نظرت در اين باره چيست؟
پيرواني زحمات زيادي براي پرسپوليس كشيد اما رفتن مربي همه جاي دنيا اتفاق مي‌افتد و مختص پرسپوليس نيست. ما بازيكنيم و بايد طبق اهداف باشگاه پيش برويم. الان مهم‌ترين چيزي كه بايد به آن فكر كنيم، موفقيت در آسيا و جام حذفي است.

PNNC اما گفته مي‌شود اخراج پيرواني با ماجراي امضاي تومار عليه ليدرها كه شما هم پاي آن را امضا كرديد بي‌ارتباط نيست.
امضاي تومار ديگر چيست؟ اين مسخره‌ترين حرفي است كه شنيده‌ام! اين مسائل غيرحرفه‌اي ربطي به بازيكنان ندارد. اينها همه حرف‌هاي عده‌اي است كه از موفقيت پرسپوليس ناراحت هستند و مي‌خواهند تيم را به حاشيه ببرند.

PNNC اما خودت هم كم در حاشيه نيستي. ماجراي رفتن‌ات سر بازي استيل آذين كلي حاشيه و شايعه ايجاد كرده!
من هر كاري مي‌كنم يك حرفي درست مي‌شود! كار بدي كردم بازي استيل آذين را تماشا كردم؟! اصلا بگذاريد خيال همه را راحت كنم. من در پرسپوليس مي‌مانم و هيچ جاي ديگري هم نمي‌روم تا حاشيه‌اي در اين رابطه ايجاد نشود.


PNNC در مورد درگيري در تمرين امروز (ديروز) بگو، اين بار دخالتي در آرام كردن هواداران نكردي!
جمع و جور كردن مشكلات اينچنيني در تمرين به كادر فني مربوط مي شود نه به من. ما بايد تمام تمركزمان را روي تمرين بگذاريم و تحت تاثير اين مسائل هم قرار نگيريم. اصلا بايد فكر كنيم هواداري در تمرين نيست

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)