پرسپولیس نیوز :وزیر ورزش و جوانان به خاطر پیروزی ارزشمند تیم ملی ایران برابر قطر، برای هر یک از ملی‌پوشان پاداش 10 هزار دلاری در نظر گرفت.

شاگردان کارلوس کی‌روش سه شنبه شب در هفته هشتم از مرحله انتخابی جام جهانی 2014 برزیل در شهر دوحه تک گل دقیقه 66 رضا قوچان‌نژاد موفق شدند قطر را شکست دهند تا بار دیگر خود را به عنوان یکی از تیم‌های مدعی گروه A برای صعود به جام جهانی معرفی کنند.

محمد عباسی که به همراه برخی از مدیران ورزارت ورزش و جوانان برای حمایت از تیم ملی ایران راهی قطر شده بود، پس از این پیروزی ارزشمند پاداش 10 هزار دلاری (حدود 36 میلیون تومان) را برای هر یکی از ملی‌پوشان در نظر گرفت.

این درحالی بود که پاداش مصوب فدراسیون فوتبال برای پیروزی تیم ملی ایران در قطر مبلغ 5 هراز دلار بود که محمد عباسی به خاطر عملکرد خوب تیم ملی در این بازی مهم، این پاداش را دو برابر کرد تا ملی‌پوشان با روحیه و انگیزه بیشتری برای موفقیت در دو بازی پایانی مقابل لبنان و کره‌جنوبی به میدان برود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی ایران روز سه‌شنبه هفته آینده در ورزشگاه  آزادی تهران میزبان تیم ملی لبنان است و سه‌شنبه 28 خردادماه میهمان کره‌جنوبی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)