پرسپولیس نیوز : دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و استقلال با برتری شاگردان مهدی تارتار به پایان رسید تا شرایط برای منصوریان بدتر از گذشته شود.

 در ادامه دیدارهای هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۲۰ امشب (جمعه) تیم‌های پارس جنوبی جم و استقلال در ورزشگاه تختی شهر جم به مصاف هم رفتند که  این دیدار با برتری ۲ بر صفر تیم پارس جنوبی به پایان رسید. علی دشتی در دقیقه ۳۸ و فرشاد سالاروند در دقیقه ۸+۹۰ (پنالتی) برای میزبان گل زدند.

محسن فروزان، حامد نورمحمدی، مجتبی لطفی، فرشاد محمدی، میثم تیموری، فرشاد سالاروند، حسین پورامینی، امید سینک، علی دشتی (مهدی زبیدی – ۴۵)، ابراهیم صالحی ( احسان تائیدی – ۷۲) و آلویس نانگ ( ارسلان مطهری – ۵۵)؛ برای پارس بازی کردند.

آبی‌پوشان پایتخت نیز در این دیدار با ترکیب سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، لئاندرو پادوانی، خسرو حیدری، آرمین سهرابیان ( میلاد زکی‌پور- ۵۵)، فرشید باقری، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی ( مهدی قائدی – ۷۲) ، سرور جپاروف، جابر انصاری ( حسن بیت‌سعید -۸۲) و علی قربانی به میدان رفتند.

اشکان خورشیدی داور این دیدار به روزبه چشمی، فرشید باقری و حسین حسینی از استقلال کارت زرد نشان داد. فرشاد محمدی‌مهر از پارس را در دقیقه ۸۰ از بازی اخراج کرد.

پس از شکست استقلال مقابل پدیده، هیئت مدیره این باشگاه دو بازی به منصوریان مهلت و اولتیماتوم داده بود و حالا با چهارمین شکست آبی‌پوشان باید منتظر واکنش این باشگاه بود. استقلال امروز برابر پارس شکست خورد تا چهارمین شکست فصل این تیم به ثبت برسد. استقلال در ۶ بازی انجام داده یک گل زده است.

استقلال هم اکنون با ۴ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد. پارس جنوبی هم با ۱۶ امتیاز و یک بازی بیشتر از پرسپولیس به صدر جدول صعود کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)