پرسپولیس نیوز: در ادامه سلسله حملات رسانه‌ای به پرسپولیس، شب گذشته فوتبال برتر در اقدامی عجیب تمام مسئولان فوتبال را به خط کرد تا سرمربی پرسپولیس را تهدید به برخورد شدید و محکومیت کنند!


این برنامه ابتدا شیرازی رئیس هیئت فوتبال را روی خط آورد و او را محاکمه کرد چرا به خواست سرمربی پرسپولیس خبرنگاران تلویزیون را بیرون کردند و سپس شریفی مدیر روابط عمومی جدید فدراسیون و از دوستان علی خطیر معاون سابق باشگاه استقلال را روی خط آورد تا یکصدا سرمربی پرسپولیس را محکوم به تخلف و تهدید به برخورد قانونی کنند.

برنامه استقلالی فوتبال برتر که معلوم الحال است و پیش از این توسط عوامل و هواداران پرسپولیس تحریم شده اما عجیب‌تر از آن حسین شریفی مدیر روابط عمومی فدراسیون است که به بهانه پاسخ ندادن به دوربین صداوسیما روی خط می‌آید و سرمربی پرسپولیس را تهدید می‌کند.

گویا تجمع مدتی قبل هواداران پرسپولیس مقابل فدراسیون آبی آن قدر گران تمام شده که از هیچ فرصتی برای انتقام گیری از پرسپولیس و پرسپولیسی‌ها دریغ نمی‌کنند، آن هم در حالی که یک فصل تمام سرمربی تیم رقیب در هیچ نشست خبری شرکت نکرده و دستیار خود را فرستاد اما به محض اینکه سرمربی پرسپولیس همان کار را کرد دم از برخورد شدید می‌زنند!

نکته اصلی این است یحیی گل محمدی هیچ تخلفی مرتکب نشده و برخلاف ادعای اساتید با حضور در نشست خبری و انجام صحبت‌های اولیه قانون را اجرا کرده و این میل خود خبرنگاران بوده که در نشست بمانند یا بروند و این میل خود سرمربی بوده که به سوالات تلویزیون پاسخ بدهد یا نه.

قبل از گردن کشی یک بار آیین‌نامه های فیفا و AFC را بخوانید و بدانید تنها رسانه‌هایی که حق پخش می‌دهند حق حضور در نشست خبری و تهیه تصاویر را دارند. یادمان نرفته خبرنگار و تهیه کننده همین شبکه سه به خاطر پرداخت نکردن حق پخش فینال لیگ قهرمانان آسیا از قطر دیپورت شدند و حق حضور در مسابقه را نداشتند اما شما به جای اینکه از از حق باشگاه حمایت کنید و خبرنگار شبکه‌ای که حق پخش را نداده به کنفرانس راه ندهید، به سرمربی پرسپولیس حمله می‌کنید؟!

وای به حال فوتبالی که یک مجری دون پایه رادیو مسئول روابط عمومی فدراسیون آن می‌شود تا به جای حمایت از حق و حقوق فوتبال مجیزگویی مجری و مدیر شبکه و رئیس سازمان خودش را کند.

مجری غاصب همین برنامه یک ساعت به باشگاه و مدیرعامل و سرمربی تیم حمله می‌کند و آخر سر می‌گوید قرعه کشی روز دربی ما یادتان نرود تا پول بیشتری توی جیب ما برود و بیشتر بتوانیم خون فوتبال را بمکیم و چاق‌تر شویم و به شما حمله کنیم!

دوست عزیز پشت گوش‌های ما مخملی نیست، یحیی گل محمدی و افشین پیروانی تا به حال یک بار هم از مردم مایه نگذاشته‌اند و فقط حرف خودشان را زده‌اند، این شمایید که دائم پشت سنگر مردم پنهان می‌شوید و مدیر و مربی را مقابل هوادار قرار می‎دهید.

اگر مردم ما هستیم که هیچ علاقه‌ای به دیدن مصاحبه با برنامه‌های سفارشی شما نداریم، شما اگر خودتان را هم بکشید ما پشت سرمربی و باشگاه محبوبمان هستیم و شما زالوهای فوتبال به چشم ما منفورید، دست از مصادره کردن هوادار و مردم بردارید.

*حسن مهدوی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)