پرسپولیس نیوز :  هواداران پرسپولیس مقابل باشگاه منتظر عقد قرارداد مهاجم فصل گذشته ذوب‌آهن هستند.

 محمد ترکاشوند، معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس و مسئول نقل‌وانتقالات تیم فوتبال این باشگاه برای حضور در فصل شانزدهم پس از رفت‌وآمدهایی که به بیرون باشگاه داشت، به محل کار خود برگشت و با تعدادی از هواداران روبه‌رو شد.

در حالی که مسئولان باشگاه پرسپولیس این روزها در تلاش هستند تا بازیکنان مدنظر سرمربی تیم‌شان را جذب کنند اما هواداران پرسپولیس هم منتظر هستند تا ببینند مسئولان این باشگاه چه بازیکنانی را به جمع سرخ‌پوشان اضافه خواهند کرد و به همین دلیل هر روز مقابل این باشگاه حاضر می‌شوند تا از وضعیت آخرین خریدهای تیم محبوب خود مطلع شوند.

امروز هم همانند روزهای گذشته عده‌ای از هواداران پرسپولیس با حضور مقابل باشگاه پیگیر جذب جدیدترین بازیکن که گفته می‌شود کاوه رضایی خواهد بود، بودند که البته امروز هم این اتفاق رخ نداد.

محمدعلی ترکاشوند مسئول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس اما زمانی که قصد ترک باشگاه را داشت در مواجهه با هواداران وقتی آنها از او پرسیدند که تکلیف کاوه رضایی که گفته می‌شود قرار است به پرسپولیس بپیوندد چه خواهد شد او عنوان کرد: برای ما دعا کنید تا بتوانیم کارها را درست پیش ببریم. ان‌شاءالله با انجام یک سری از کارها کاوه با ما خواهد بود و او جایی نخواهد رفت.

 

صحبت‌های مسئول نقل و انتقال باشگاه پرسپولیس در حالی به گوش هواداران این تیم رسید که وی شایعه استقلالی‌ شدن این بازیکن را تکذیب کرد و در پاسخ به سؤال هواداری مبنی براینکه آیا رضایی آن طور که در فضای مجازی گفته می‌شود به استقلال خواهد پیوست یا خیر، افزود: خیال‌تان راحت کاوه جایی نمی‌رود و با ما خواهد بود. مشکلی برای حضور این بازیکن در پرسپولیس نیست و این مهم است که کاوه رضایی با ماست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)