پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نباید اجازه بدهیم تیم به حاشیه برود.

محمود خوردبین  ،درباره اتفاقات رخ داده در تمرین روز گذشته پرسپولیس اظهار داشت: اتفاقاتی که روز گذشته در تمرین تیم ما رخ داد سبب شد تا رسانه ها بیش از پیش بازیکنان ما را مورد توجه قرار دهند که این مسئله ممکن است مشکلاتی را به همراه بیاورد. ما در مسیری قرار گرفته ایم که آرامش برایمان از هر چیزی مهمتر است و برانکو نیز معتقد است که وقتی تیمش آرامش داشته باشد بهتر می تواند اهداف تاکتیکی اش را پیاده کند. امروز که با سرمربی تیم مان صحبت می کردم می گفت باید هر چه سریعتر تیمش به آرامش برسد.

وی در ادامه درباره اتفاقات دیروز گفت: مدیریت باشگاه درباره ماجرا توضیح داد. بازیکنان درباره مشکلات خود با مدیریت حرف زدند و  طاهری هم از آنها خواست یکدل و محکم کارشان را ادامه دهند تا پرسپولیس از مسیرش خارج نشود.

سرپرست تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که بالاخره اعتصابی صورت گرفته یا نه بیان داشت: اجازه بدهید به عقب برنگردیم. بازیکنان با مدیریت باشگاه حرف داشتند و رفتند و جلسه برگزار کردند و مشکل حل شد. از حالا به بعد هم همه ما باید تلاش کنیم تا موضوعی آرامش تیم را بر هم نزند و آن را به حاشیه نکشاند. یکسری مسایل در هر خانواده ای وجود دارد و مسایل اخیر هم درون خانواده ما بود که حل و فصل شد.

خوردبین درباره انتقاد برخی پیشکسوتان پرسپولیس که گفته اند خوردبین باید بعنوان سرپرست این حواشی را جمع کند گفت: بهتر است برخی از این آقایان فکر خودشان و چک های برگشتی شان باشند و در موضوعی که از آن اطلاع ندارند دخالت نکنند. یک عده از این پیشکسوتان باشگاه ما فقط بلدند روی هوا حرف بزنند و خودشان را مطرح کنند که اگر لازم باشد می گویم خودشان چه کارهایی کرده اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)