پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من در زمان ریاست‌ جمهوری دکتر شما سرمربی پرسپولیس شدم نه زمانی که رئیس‌جمهور کنونی آمد.

علی دایی در پاسخ به صحبت‌های نادر فریادشیران دستیار مایلی‌کهن عنوان کرد: آقای محترم باغ دو میلیاردی را برای خودت نگه دار، ان‌شاءالله موفق باشید. اگر دنبال خدا هم می‌گردید او در قلب انسان‌هاست لازم نیست من به شما آدرس بدهم.

وی ادامه داد: این را هم بدان من در زمان دکتر شما سرمربی پرسپولیس شدم نه در زمان ریاست‌جمهوری کنونی. اگر صحبت می‌کنم می‌دانم که چه حرفی می‌زنم مثل برخی‌ها نیستم که چشمم را ببندم و هرچه از دهانم بیرون می‌آید بگویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: اگر می‌خواستم پست‌هایی را قبول کنم تاکنون وزارت ورزش را قبول می‌کردم، پست‌های بزرگ‌تری به من پیشنهاد شده بود اما فوتبالی هستم و سعی کردم در چمن سبز خدمت کنم. به خیلی از پست‌ها نه گفتم. همه چیز را می‌دانم و بین من و خداست. شما هم همه چیز را می‌دانید.

دایی تأکید کرد: من نباید جواب شما را می‌دادم اما زمانی که می‌بینم می‌خواهید خود را شیرین کنید این حرف‌ها را به شما زدم ان‌شاءالله خیلی زود شما را با دوست عزیزتان خواهیم دید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)