بال پرتغالی کهکشانی‌‌ها به اظهارات جنجالی اخیر ژوزه مورینیو در مقایسه میان او با رونالدوی برزیلی واکنش نشان داد.

به گزارش تسنیم، یک روز پس انتشار مصاحبه ژوزه مورینیو با شبکه ESPN، مصاحبه‌ای که آقای خاص در آن از لفظ «واقعی» برای تمیز دادن رونالدو برزیلی از رونالدو پرتغالی استفاده کرد، گرانقیمت‌ترین بازیکن جهان جواب سرمربی پیشین و هموطنش را به شیوه‌ای کنایه‌آمیز داد.

کریستیانو رونالدو در یک کنفرانس مطبوعاتی با زیر سوال بردن اظهارات مورینیو گفت: در زندگی برخی چیزهای هستند که حتی ارزش ندارد درباره آنها حرف بزنید. من هیچ چیزی برای گفتن درباره حرف‌های مورینیو ندارم و دلایلم برای این کار مشخص است. من همیشه به تمام مربیانم احترام گذاشته و از آنها درس گرفته‌ام. دیگر به بدگویی مردم علیه‌ام عادت کرده‌ام. در زبان پرتغالی یک ضرب مثل داریم که می‌گوید « در بشقابی که در آن غذا می‌خورم آب دهان نمی‌اندازم». این تنها چیزی است که می‌خواهم درباره این موضوع بگویم.

انتقال احتمالی گرث بیل و تقلای رئال مادرید برای آوردن این ستاره ولزی از تاتنهام به سانتیاگو برنابئو، موضوعی دیگری بود که خبرنگاران نظر رونالدو را راجع به آن جویا شدند.

او در پاسخ به این سوال اظهار داشت: من نظر خودم را درباره بیل دارم اما نمی‌خواهم آن را علنی اعلام کنم. پرداختن به چنین موضوعاتی کار من نیست. من درباره خرید‌های باشگاه و مسائل سایر بازیکنان اظهارنظر نمی‌کنم.

ستاره پیشین منچستریونایتد در خاتمه در خصوص موضوع تمدید قراردادش با کهکشانی‌ها نیز تصریح کرد: هنوز قرارداد جدیدی امضا نکرده‌ام چون برخی چیزها کاملا مشخص نیست. البته الان زمان مناسبی هم برای حرف زدن در این باره نیست. شاید در آینده خبرهای قطعی‌تری در این باره داشته باشم. فعلا نمی‌توانم تایید کنم که در رئال مادرید کفش‌هایم را آویزان می‌کنم، چون نمی‌دانم آینده‌ام چگونه رقم خواهد خورد. تنها چیزی که در حال حاضر می‌توانم بگویم این است که من بازیکن رئال هستم و از وضعیتم راضی‌ام.

قرارداد فعلی رونالدو تا ماه ژوئن سال 2015 اعتبار دارد و گفته می‌شود که او نسبت به بازگشت به فوتبال انگلیس و تیم پیشین‌اش منچستریونایتد چندان بی‌میل نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)