پرسپولیس نیوز : سرمایه‌گذار تیم والیبال باشگاه پرسپولیس به اظهارات رئیس هیات مدیره این باشگاه پاسخ داد.

فرامرز ورمقانی در خصوص اظهارات حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مبنی براینکه او را نمی‌شناسد گفت: قصد پاسخگویی به رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را نداشتم اما پیرو صحبت‌هایی که از وی در خبرگزاری‌های مختلف منتشر شده و او عنوان کرده که مرا نمی‌شناسد باید بگویم که او حق دارد که مرا نشناسد چراکه همه تصمیمات باشگاه‌ها را به تنهایی می‌گیرد و اگر هم کسی با نظر او مخالفت کند سریعا حکم اخراجش را می‌دهد.

وی ادامه داد: او البته نمی‌داند در باشگاه چه کسی چه کاری انجام می‌دهد و فقط دوستانش را که در باشگاه مستقر کرده می‌شناسد و من هم فقط امروز به خاطر منتقمی و باشگاه پرسپولیس سکوت کرده بودم و حتی وکیلم را عزل کردم تا برای پرسپولیس حاشیه درست نشود اما انگار کار اشتباهی کردم که این کار را انجام دادم چراکه به وعده‌های واهی او برای پرداخت پولم اطمینان کردم که البته کار اشتباهی بود. سیاسی باید بداند که صداقت در هر کاری مایه پیشرفت است و در این 9 سالی که من از پرسپولیس طلبکارم مدیران عامل و اعضای هیات مدیره مختلفی به این باشگاه آمدند و رفتند که همه آنها از شخصیت‌های شناخته شده کشورمان بودند اما کاری که سیاسی با من کرد را آنها نکردند البته سیاسی این کار را با خیلی‌ها انجام داد. آقای سیاسی! شما خودتان بهتر می‌دانید چه ظلمی به پرسپولیس روا داشته‌اید.

ورمقانی تصریح کرد: من به جز طلب والیبالیست‌ها از باشگاه طلب‌های دیگری هم از پرسپولیس دارم. از جمله 75 میلیون پول تنیس پرسپولیس را دادم، 40 میلیون تومان برای برگزاری جشن 50 سالگی پرسپولیس پرداخت کردم و رقم‌های دیگری هم از جمله حضور باشگاه آث‌میلان در تهران و … هم انجام دادم که تعدادی از تصاویر این قراردادها را در اختیار خبرگزاری فارس قرار می‌دهم تا آنها را منتشر کند.

وی در پایان گفت: پرسپولیس روزی دوباره به مردم برمی‌گردد و از انحصار سیاسی درخواهد آمد.
 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)