پرسپولیس نیوز : بازیکنان پرسپولیس در پاسخ به شرکت نکردن در شادی گل جری بنگستون تاکید کردند مشکلی با مهاجم هندوراسی خود ندارند.

روز گذشته در مطلب بنگستون باز هم غریبانه گل زد گفتیم پس از گل سوم پرسپولیس مقابل سایپا استقبال خوبی از مهاجم هندوراسی پرسپولیس نشده و به عبارتی او مجبور شده به این طرف و آن طرف برود تا شریکی برای شادی بعد از گل خودش پیدا کند. در این مطلب  البته هیچ اشاره ای به مسائلی چون رفتار سوء یا پاس ندادن به این مهاجم در بازی ها نشده بود و همین یک مسئله مطرح بود.

امروز سه بازیکن پرسپولیس عکس شادی بعد از گل سوم را منتشر کرده و نسبت به مسئله واکنش نشان دادند.

احمدزاده نوشت: لطفا حاشیه سازی نکنین تو پرسپولیس همه با هم رفیقن و مهم موفقیت تیم هستش.

 

نورالهی نوشت: به نظرم دیگه عکس خودش داره حرف میزنه… ما همه پشت هم هستیم برعکس حرف بعضی ها ما جری رو خیلی هم دوس داریم.

 

و در نهایت محسن بنگر که گفته : بابا بسه دیگـــــه چرا خودتون حاشیه درست می کنید. و البته بعد پستش را حذف کرده.

 

مطلب چیز خاصی نداشت و گلایه ساده ای بود که دوستانه مطرح شد با آرزوی این که این ایرادمان را هم برطرف کنیم تا بدون نقص باشیم. اکثریت با مسئله موافق بودند و نظرشان ثبت شد(لینک).

اما به خاطر سوءبرداشت ها و حمله هایی که شد یک شفاف سازی بکنیم. واکنش و تکذیب سرخپوشان قابل تقدیر است اما فراموش نکنیم که این صحنه که تصویرش انتخاب شده مربوط به زمانی است که شادی بازیکنان انجام شده بود و جری که به سمت مرکز زمین حرکت می کرد خودش به جمع بازیکنان برگشته نه برعکس. لینک ویدئوی گل در سایت موجود و قابل مشاهده است و نیازی به گذاشتن گل های بازی های قبلی از جمله تراکتورسازی و… هم نیست. اگر چیزی هست که اصلاح می شود و اگر نیست که چه بهتر، مشکلی هم وجود ندارد. همین.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)