پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس در واکنش به ادعای سرمربی نونهالان مقاومت تهران مبنی بر تخلف سرخپوشان و استفاده از بازیکن صغر سن گفت: آقایان باید از صحبت‌های خود خجالت بکشند. حاضرم با هزینه شخصی خودم ثابت کنم که او صغر سن نیست.

ضیا عربشاهی  در واکنش به ادعای قلی‌پور، سرمربی نونهالان مقاوت تهران مبنی صغر سن بودن "علیرضا خدایی" بازیکن نونهالان پرسپولیس گفت: چنین چیزی اصلا صحت ندارد. آماده‌ام از خودم هزینه کنم تا ثابت کنم که سن او برای بازی در رده نونهالان هیچ مشکلی ندارد.

ابوالفصل قلی پور   ادعا کرده بود که علیرضا خدایی فرزند "علی اکبر" سن شناسنامه‌اش را در سال جاری یک سال کوچک کرده است و در رده نونهالان پرسپولیس بازی می‌کند.

عربشاهی در ادامه به تخلف تیم فوتبال نونهالان سایپا در استفاده از بازیکنان صغر سن اشاره کرد و گفت: شماره 9 و 13 این تیم بازیکنان سال اول جوانان هستند و برای نونهالان بازی می‌کنند. من با مدرک ثابت می‌کنم که بازیکن شماره 13 نونهالان سایپا به نام "علی سرمایه‌ای گوهر" که دانش آموز رشته تربیت بدنی در مدرسه "امام محمد باقر(ع)" است با نام و مشخصات دیگری در زمین بازی حاضر شده است. من از جیب خودم هزینه آزمایش "ایکس ری" آنها را می‌دهم.

وی همچنین به تخلف تیم فوتبال نونهالان میعاد کوشان تهران در استفاده از بازیکن صغر سن اشاره کرد و گفت: من ثابت می کنم که سن خلیل‌نژاد، بازیکن معیاد کوشان به رده نونهالان نمی‌خورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)