امیدوارم نزد وجدان خود آگاه باشید و اینقدر راحت دروغ نگویید. واقعا چه لزومی داشت که کار‌هایم را به خاطر کمک به پرسپولیس کنسل کنم؟ مگر دیوانه بودم؟

گل؛ حسین عبدی که همچنان در انگلیس به سر می‌برد در پاسخ به مصاحبه‌های اخیر یحیی گل‌محمدی گفت: ظاهرا در مصاحبه‌شان گفته‌اند من به خاطر مسائل مالی مشکل داشتم اما آقای رویانیان، آقای شیرینی و آقای جمعه‌ای مشاور رویانیان هم شاهدند و در جریان هستند که ما درباره مسائل مالی به توافق رسیدیم و مشکلی نبود.

وی ادامه داد: درباره زمان بازگشتنم هم صحبت‌هایی شده اما باید بگویم من هم زمان رفتنم مشخص بود، هم برگشتنم به همین خاطر با این حرف‌ها نمی‌توانند مساله‌ای را مطرح کنند که کارشان را توجیه کند. در ضمن آقای شیرینی و رویانیان هم هستند و می‌توانند در همین ارتباط صحبت کنند اما این‌ها حرف‌هایی است که همین طوری مطرح می‌کنند چون چیزی برای گفتن ندارند.

عبدی می‌گوید: بهتر است از ایشان بپرسید از چه تاریخی شروع به صحبت با بگوویچ کردند. قرار بود من سوم یا چهارم ژانویه برگردم و باشگاه هم از این مساله باخبر بود اما چند روز قبل از این، با فرد مورد نظرشان توافق کرده و قبل‌تر از آن مذاکرات و قرار و مدار‌هایشان را گذاشته بودند.

مربی سابق پرسپولیس می‌گوید: هر کسی می‌داند چه کار کرده است و باید نزد وجدان خودش، خودش را محاکمه کند. من می‌خواستم صادقانه به پرسپولیس کمک کنم اما ایشان در لاک مظلومیت دنبال اهداف خودشان بودند.

عبدی خطاب به سرمربی پرسپولیس می‌گوید: من دنبال سرمربیگری بودم؟ شما با اصرار دنبال من آمدید و چند بار جلسه گذاشتید. چطور می‌توانستم دنبال سرمربیگری باشم؟ البته که سرمربیگری پرسپولیس برای همه پیشکسوتان پرسپولیس افتخار است اما من دنبال این پست بودم یا شما که با برنامه آمدید؟

وی ادامه می‌دهد: امیدوارم نزد وجدان خود آگاه باشید و اینقدر راحت دروغ نگویید. واقعا چه لزومی داشت که کار‌هایم را به خاطر کمک به پرسپولیس کنسل کنم؟ مگر دیوانه بودم؟

عبدی می‌گوید: اگر راست می‌گویید با من تماس می‌گرفتید اما چه لزومی داشت ۵-۴ روز قبل از برگشتنم جنین کار زشتی انجام دهید؟ رفته‌اید فکر کرده‌اید چه بگویید و حالا می‌گویید دیر آمده؟

وی در پایان می‌گوید: باید بگویم من هم خیلی خوشحالم که با شما همکار نشدم چون درست نبود در این جو ناسالم کار کنم اما آدم‌هایی که نقاب زده بودند را شناختم. در هر حال امیدوارم پرسپولیس موفق شود اما بعید می‌دانم چرا که در این شرایط بازیکنان هم دیگر نمی‌توانند به حرف‌های مربی‌شان اعتماد کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)