ما برای بازی به عمان نرفته بودیم، برای تفریح رفته بودیم.

شبکه ایران؛ تیم ملی فوتبال ایران که به مسقط سفر کرده بود، پس از شکست سه بر یک برابر عمان در دیداری تدارکاتی ساعت 10:30 امروز وارد ایران شد.
به گزارش شبکه ایران، نمایندگان رسانه های نوشتاری و تصویری برای مصاحبه با بازیکنان و کارلوس کی روش خود را به فرودگاه رسانده بودند اما اتفاقات عجیبی رخ داد. هیچ کدام از بازیکنان حاضر به مصاحبه‌ نشدند و سریعاً فرودگاه امام خمینی را ترک کردند. پس از آن نوبت به کی روش رسید تا حاضران را متعجب کند. سرمربی تیم ملی برخورد عجیبی با دوربین واحد مرکزی خبر داشت. در شرایطی که گزارشگر این برنامه برای مصاحبه با کی‌روش به فرودگاه رفته بود سرمربی تیم ملی با دیدن این دوربین ناگهان شروع به اعتراض‌های مکرر از رسانه‌های تصویری کرد و حتی این دوربین را متهم به جانبداری از برخی از اعضای فدراسیون کرد.
وی ابتدا در پاسخ به سوالی که بازی با عمان را چگونه دیدید، گفت: ما برای بازی به عمان نرفته بودیم. برای تفریح رفته بودیم. شما بهتر است در مورد تعطیلات حرف بزنید و نه مسائل دیگر.
کی روش در مورد سوال دیگری که شما موظفید جواب رسانه‌ها را بدهید، گفت: باز هم می‌‌گویم شما بهتر است با ترابیان درباره تعطیلات من حرف بزنید. من حرفه‌ای هستم. اما تعطیلات خوش گذشت. او چند بار این موضوع را تکرار کرد.
خبرنگار واحد مرکزی خبر باز هم از این موضوع کوتاه نیامد و سعی کرد تا کی‌روش جواب سوال او را درباره نتیجه ضعیف تیم ملی مقابل عمان بدهد؛ اما باز هم کی‌روش گفت: خیلی خوشحالم که شما را در فرودگاه دیده‌ام. ما به تعطیلات رفته بودیم نه مسئله دیگر.
گفتنی است، رسانه‌‌های نوشتاری نیز امروز در فروگاه حضور پیدا کردند اما به آنها اجازه داده نشد تا به منطقه ترانزیت فرودگاه بروند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)