مدیرعامل پرسپولیس در گفتگویی کوتاه مقابل باشگاه پرسپولیس پاسخی به پرسش در مورد وضعیت کاسیانو داد.

پرسپولیس شروعی زودهنگام و البته طوفانی در فصل نقل و انتقالات داشت. قرارداد مهدی ترابی خیلی زود تمدید شد و پس از آن جذب هفت بازیکن و تمدید با میلاد سرلک و سیامک نعمتی، عملکرد راضی کننده‌ای را به جای گذاشته بود.

با این حال بیش از بیست روز است که نقل و انتقالات پرسپولیس متوقف شده و این درحالی است که همه از نیاز مبرم قرمزها به یک مهاجم تمام کننده اطلاع دارند و البته جای دو هافبک دفاعی جدا شده این تیم هم پر نشده و علاوه‌بر آن پس از جدایی حمید مطهری هنوز یحیی کسی را به عنوان دستیار اول کنار خودش نمی‌بیند.

علاوه بر این موارد به سرانجام نرسیدن برپایی اردو در ترکیه سبب شده یحیی در همین تهران تیمش را در شرایط اردو قرار دهد. البته شایعات جدایی احمد گوهری در شرایطی که سرخ‌ها روی او به عنوان گلر دوم حساب کرده‌اند باعث نگرانی هواداران شده است.

در شرایطی که خبرنگاران در محل باشگاه پرسپولیس منتظر درویش بودند او پاسخ‌هایی کوتاه را به آن‌ها داد و گفت‌گوی آنها یک دقیقه هم طول نکشید. او در واکنش به جذب کاسیانو مدعی شد اسم خاصی مطرح نیست و البته از جلسه با گوهری برای جدایی هم اظهار بی اطلاعی کرد. در ادامه صحبت‌های او را می‌خوانید:

*هواداران نگران وضعیت باشگاه هستند.

هیچ نگران نباشند. نقل و انتقالات ادامه دارد.

*اردوی خارجی لغو شد؟

احتمال دارد برگزار کنیم. فعلا اردوی داخلی برگزار می‌کنیم.

*روند انتقال کاسیانو؟

اسم مطرح نیست؛ قرار است یک مهاجم خوب بیاوریم!

*شایعه شده احمد گوهری برای فسخ می‌آید.

خودتان می‌گویید شایعه! کسی با ما هماهنگ نکرده است.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)