خبرگزاری پرسپولیس : مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس به صحبت‌های مدیر‌ رسانه‌ای باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

حمید عباسی مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس در بیانیه ای که در اختیار خبرگزاری فارس گذاشته در مورد صحبت های مدیر رسانه ای باشگاه استقلال مطالب زیر را عنوان کرده است:

« مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در یادداشتی که پیرامون متن و حاشیه داربی 76 نوشته، انتقادهایی را به باشگاه پرسپولیس انجام داده و نظر به این که، مدیر روابط عمومی استقلال در گذشته هم سابقه چنین تهاجماتی را داشته، وظیفه خود می‌دانیم در دفاع از حقانیت باشگاه پرسپولیس و هواداران میلیونی این باشگاه، این بار برخلاف دفعات قبلی و تهاجمات گذشته نکاتی را به مدیر فعلی مجموعه استقلال که گویا در گذشته طرفدار پرسپولیس بوده، یادآوری کنیم و از ایشان بخواهیم تا زمانی که در باشگاه استقلال، پست و مقام دارند، درباره باشگاه پرسپولیس اظهارنظر نکنند.

و اما در یادداشت مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال که  فرمایشی‌ترین مطلب ممکن را درباره تیم محبوب سابق (!) خود نوشته، نکاتی وجود دارد که برای روشن شدن اذهان عمومی به این نکات می‌پردازیم.

1- مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال یادداشت تهاجمی خود را با اشاره به شرایط امروز پرسپولیس آغاز کرده است. در حقیقت از ایشان توقع نداشتیم اینگونه قضاوت کند. امان از این غم نان که نمی‌گذارد برخی دوستان به ندای دل‌شان گوش کنند!

2- ایشان چند سطر پائین‌تر مدعی شده پرسپولیس نتایج کسب نکرده در زمین فوتبال را درصفحات رسانه‌ها به دست می‌آورد. واقعا خسته نباشید، تمام ایران مدیران رسانه‌ای فوتبال را می‌شناسند و می‌دانند کدام مدیر به جای پرداختن به وظایف مدیریتی خود، فقط سرگرم گفت‌وگو با رسانه‌هاست.

3- مدیر محترم روابط عمومی استقلال در ادامه به موارد جالبی نظیر نشستن پای میز بازی و … اشاره کرده‌اند اما از همه جالب‌تر دفاع تمام قد ایشان و باشگاه استقلال از محسن قهرمانی و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال است. وقتی خدا را شکر، فدراسیون فوتبال هم کمیته داوران دارد و هم دپارتمان داوری و مسئولان این دو تشکیلات دارای سخنگو به اندازه کافی هستند، مدیر روابط عمومی استقلال چرا اظهار نظر می کند؟ مگر در حکم و قرارداد مدیر روابط عمومی استقلال بند یا تبصره‌ای وجود دارد که ایشان باید سخنگوی دپارتمان داوری یا حامی و وکیل مدافع داوران باشد؟

4-  می‌رسیم به جذاب‌ترین بخش یادداشت، مدیر محترم روابط عمومی استقلال که سال‌ها دشمن خونی قلعه‌نویی بوده و او را می‌کوبیده، حالا یادداشت خود را با جمله‌ای تمام می‌کند که بعید می‌دانیم از چشمان تیزبین امیر قلعه‌نویی پنهان بماند. ایشان می‌نویسد: بله، امیر قلعه‌نویی کامل شده است…چی یعنی آن زمان که مدیر روابط عمومی، قلعه‌نویی را به توپ و تانک انتقادات می‌بست، ناقص بود و حالا که دلش به رحم آمده و گذشته را فراموش کرده تا بعضی‌ها بر سر پست و مقام خود بمانند، کامل شده است؟

حمید عباسی – مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس»

متن بیانیه ای که در اختیار خبرگزاری گذاشته شده حاوی مطالب تندتری نسبت به مدیر رسانه ای باشگاه استقلال است که از انتشار آنها معذور بودیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)