مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال گفت:طبیعی بود با توجه به رزومه فتح الله زاده سه نفر دیگر،روزمه شان را ارسال نکنند زیرا از نظرمدیریت فوتبال با او برابری نداشتند.

به گزارش اوج ، محمد سررشته داری درباره اظهارات مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره نشان شوالیه ای که به مدیرعامل استقلال اهدا شد عنوان کرد:برای 4 مدیر دعوتنامه ای ارسال شده و از آنها خواسته بودند رزومه شان را برای موسسه ارسال کنند.با همه احترامی که برای سایر دوستان قائل هستم احتمالا رویانیان و دو نفر دیگر وقتی متوجه شدند رزومه ای ندارند،از پاسخ به دعوتنامه اولیه خودداری کردند.

وی ادامه داد:می توانیم این موضوع را ثابت کنیم.دعوتنامه هایی که ارسال شد برای بررسی رزومه افراد بود و نه اینکه حتما دعوت شده اند.اساس کار موسسه این است که در یک کشور،یک عرصه و یک رشته فقط یک نفر نشان را دریافت می کند و تا زمانیکه فتح الله زاده در قید حیات است،در ایران و این عرصه نشان شوالیه را به فرد دیگری نمی دهند.

سررشته داری افزود:طبیعی بود با توجه به رزومه فتح الله زاده سه نفر دیگر،روزمه شان را ارسال نکنند زیرا از نظرمدیریت فوتبال با او برابری نداشتند.در رزومه فتح الله زاده نایب قهرمانی آسیا،سومی در آسیا،دو قهرمانی لیگ برتر،4 قهرمانی در جام حذفی،ساخت کمپ استقلال و ارزش افزوده وجود دارد.فکر نمی کنم مدیری بتواند با کارنامه فتح الله زاده رقابت کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)