برانکو ایوانکوویچ به پیشنهاد سرمربیگری پرسپولیس پاسخ منفی داد.

در حالی که هواداران پرسپولیس منتظر پاسخ نهایی برانکو به پیشنهاد این تیم بودند، سرمربی کروات اعلام کرد که حاضر نیست به ایران بیاید و جانشین یحیی گل‌محمدی شود.

نکته جالب اینکه باشگاه پرسپولیس برای روز چهارشنبه آماده دریافت پیام برانکو ایوانکوویچ می‌شد، اما او یک روز زودتر به پرسپولیسی‌ها خبر داد که حاضر به قبول این پیشنهاد نیست.

برانکو که این روزها همراه تیم ملی عمان در محل برگزاری جام ملت‌های 2023 آسیا حضور دارد، امشب به پیشنهاد پرسپولیسی‌ها پاسخ منفی داد و علت این موضوع را نیز مشکلات شخصی عنوان کرد.

باشگاه پرسپولیس البته دو جلسه مذاکره با این سرمربی کروات را انجام داد و محمد دلبری به عنوان مامور مذاکره با این سرمربی انتخاب شده بود که در نهایت پیشنهاد باشگاه پرسپولیس نتوانست ایوانکوویچ را برای بازگشت به ایران متقاعد کند.

متن پیام برانکو به شرح زیر است:

سلام به هواداران عزیز ارتش سرخ. همانطور که می‌دانید، زمانی که سرمربی پرسپولیس بودم، دوران فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشتیم و بهترین روزهای من به عنوان سرمربی بود. من واقعا از حضور در کنار شما و حمایت‌هایتان لذت بردم. پرسپولیس همیشه در قلب من جا دارد و نمی‌توانم حمایت‌های شما و دوران لذت‌بخش حضور در تهران را فراموش کنم. اما متاسفانه، من نمی‌توانم پیشنهاد پرسپولیس را به دلایل شخصی قبول کنم. امیدوارم شرایط من را درک کنید.

در آینده هم با شما در تماس خواهم بود چون این چیزی است که من نمی‌توانم فراموش کنم. شما همیشه در ذهن و قلب باقی خواهید ماند. از شما بابت حمایت‌ها و درخواست برای بازگشتم ممنونم. همیشه بزرگ‌ترین طرفدار ارتش سرخ خواهم بود و دوستتان دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)