پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه استقلال از شادی گل مهاجم پرسپولیس انتقاد کرد اما وکیل این بازیکن پاسخ پیشکسوت استقلال را داد.

 شادی گل مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس پس از گلی که شب گذشته به النصر عربستان زد با واکنش تند داریوش یزدانی پیشکسوت باشگاه استقلال روبرو شده است.

یزدانی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با انتشار مطلبی نسبت به این شادی گل معترض شده و عنوان داشته کار خوبی از سوی مهاجم پرسپولیس صورت نگرفته است.

 

وکیل مهدی طارمی پاسخ داریوش یزدانی را داد.
عبدالصمد ابراهیمی در یادداشتی نوشت:من داریوش یزدانی را خیلی خوب می شناسم اما نمی دانم او هم مرا به یاد دارد یا خیر.اویی که امروز خارج از ایران نشسته و رفتار طارمی را نقد می کند کاش در ایران بود تا بنا بر جبر جغرافیا مجبور نبودیم دورا دور با او گفتمان کنیم.
او رفتار مهدی طارمی را نقد می کند و فراتر از آن ، چنین شادی گلی را به رفتارگروههای تروریستی تشبیه می نماید.یزدانی اما در شبی که در عربستان بازیکن حریف همین حرکت را انجام داده بود لابد خود را به ندیدن زده است.
یزدانی را از روزهایی که در برق گل کرده بود می شناسم. از دوران مدرسه فوتبال شاپور شفیعی.استعداد نابی که می توانست به خیلی جاهای بهتری در فوتبال برسد و نرسید.چرایی اش نه در حیطه صلاحیت من است و نه  در این مجال فرصتی برای پرداختن به آن وجود دارد. او اما امروز در آمریکا، عینکی بر چشم دارد که دردآور است. عینکی که هتک حرمت دو نوجوان ایرانی در فرودگاه عربستان را نمی بیند اما برای جوانی چون طارمی و رفتارش ردای قضاوت برتن می کند و حکم می راند.
اویی که حالا پیشرفت عربستان را به رخ مان می کشد کاش می گفت کدام پیشرفت مدنظر اوست؟از آنجایی که او نشسته پیشرفتی از عربستان می بیند؟ فوتبال فلاکت زده ای که پرسپولیس در نحیف ترین روزهایش اینگونه با جوانی مثل طارمی همه دارایی صدرنشینش را به سخره می گیرد و سالهاست در آسیا از قافله مدعیان عقب مانده از نگاه شما قابل ستایش است؟ مرغ همسایه را با کدام ذره بین «بوقلمون» می بینید؟نکند به برد امیدهایشان مقابل تیم امیدمان نگاه دارید؟شاهکار جوانان علی منصوریان را چرا نمی بینید؟ علی منصوریانی که همبازی شما بود و امروز دارد فریاد حقانیتش را به گوش فوتبال آسیا می رساند و شما آنسوی مرزها داشته هایش را یا نمی بینید یا نمی خواهید ببینید.
یزدانی که اینگونه موضع گرفته مرا برد به دنیای سینما.به آدم برفی. کاش آفتاب گذر ایام، آدم برفی های خیال مان را آب نکرده باشد.کاش جور دیگر دیدن و شستن چشم هایمان به چنین ایستگاههای پر خندقی ختم نشود.
احترام داریوش یزدانی واجب و مهمتر از آن حرمت موی سپید دوست مشترک مان خلیل خان صالحی اجازه نوشتن بیشتر رانمی دهد اما تنها می نویسم:اینجا ایران است.نه با موشک و توپ و تانک و نه با رفتاری شبیه راهزنان، که با توپی چیپ هم می شود انتقام گرفت و ملتی را شاد کرد.بهتر نیست شما هم مثل همه ایرانی ها شب خوبی را می گذراندید؟رفتار مهدی نه جنگ عرب و عجم بود نه فرقه و مذهب و ملیت که همه ما بر این باوریم که برادر و برابریم.این رفتار فریاد انسانیت بود تا یادآوری کند حرمت میهمان را باید پاس داشت که نداشته بودند و عجیب نیست اگر در مرزهای خودشان و درب خانه هایشان، همه رستم باشند و اینجا ذلیل توپی که همه ثانیه های روی هوا چرخیدنش بوی نشاط و غرور می داد.برای اویی که از کودکی برایش قصه رییس علی دلواری و دلیران تنگستان را لالایی وار خوانده اند هتک حرمت ایرانی دردآور است. برای دیگران را نمی دانم.یادمان نرود روشنفکری اگر ریشه در خاک سرزمینت نداشته باشد درخت تبر خورده ای است که با هر بادی می افتد. شادی گل مهدی تقدیم به همه آنهایی که دیشب را با غرور خوابیدند.باقی بقایتان.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)