5 باخت و فقط يك تساوي در ليگ برتر!

مرجع خبری پرسپولیس : از آنجايي كه مسابقه پرسپوليس- پاس همدان عصر روز شنبه انجام مي‌شود، به‌دليل تعطيل اعلام شدن اين روز مجبوريم از همين حالا به استقبال اين مسابقه برويم.

 

شايد پاس يكي از قديمي‌ترين تيم‌هاي ليگ ما باشد و بتوان از سابقه رويارويي اين تيم مقابل پرسپوليس مطالب آماري و جالب توجه زيادي استخراج و به مخاطب روزنامه ورزشي ارائه كرد اما از تيم پاس همدان و مصاف‌هاي آن مقابل پرسپوليس پيش زمينه پر و پيماني سراغ نداريم و بايد به 6 بازي گذشته اين دو تيم در سه فصل اخير مراجعه كرد.

 

اين چهارمين فصلي است كه تيم پاس با عنوان پاس همدان در ليگ برتر حضور دارد و طبيعتا مسابقه عصر شنبه با پرسپوليس هفتمين رويارويي اين تيم مقابل سرخپوشان تهراني خواهد بود. هرچند كه همين پاس همدان در دو فصل متوالي رقابت‌هاي جام حذفي پرسپوليس را با نتايج يك-2 و صفر-3 شكست داده و در مراحل نخست اين رقابت‌ها باعث حذف سرخ‌ها شده اما سفيد و سبزهاي هگمتانه هيچ‌گاه در ليگ برتر حريف خطرناكي براي پرسپوليس نبوده‌اند

 

و در شش رويارويي با اين تيم 5 بار شكست خورده‌اند و فقط يك مساوي دشت كرده‌اند. در ليگ هفتم پرسپوليس در همدان يك-2 برد كه گل‌هاي اين تيم را آقايي و نيكبخت زدند. بازي برگشت با اشتباهات داوري به سود پرسپوليس، يك- يك تمام شد كه اكبري و نيكبخت براي دو تيم گل زدند.

 

در ليگ هشتم پرسپوليس دو برد قاطعانه مقابل پاس به‌دست آورد و با نتايج يك-3 و 3- صفر حريف همداني را شكست داد. نيكبخت و باقري (2 گل) در بازي رفت و توره (2 گل) و بادامكي گلزنان پرسپوليس بودند.

 

فصل گذشته و در بازي رفت نيز پرسپوليس در همدان 2- يك برد كه پروين و نوروزي گلزنان سرخپوش بودند. در بازي برگشت نيز اشتباه سوشا مكاني باعث شد ميثم بائو تك‌گل سه امتيازي پرسپوليس را به ثمر برساند.

 

بايد ديد در مصاف هفتم اين دو تيم چه اتفاقاتي رخ خواهد داد و آيا اينكه پرسپوليس ركورد خوبش مقابل نماينده همدان در ليگ برتر را ارتقا مي‌دهد يا با مشكل مواجه خواهد شد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)