مهاجم ایرانی تیم سانتاکلارا پرتغال تمام تلاشش را برای پیوستن به پرسپولیس انجام می‌دهد.

به نقل از ایرنا، چند روزی است که بحث پیوستن شهریار مغانلو مهاجم ایرانی تیم فوتبال سانتاکلارا پرتغال پرسپولیس به گوش می‌رسد. در این خصوص اخبار جدیدی شنیده می شود. واقعیت این است که هم باشگاه پرسپولیس و هم شهریار مغانلو دوست دارند که این انتقال رخ بدهد اما مشکلی به نام رضایت نامه وجود دارد.

در این بین شهریار مغانلو پالس های مثبت زیادی برای پیوستن به پرسپولیس ارسال کرده و از آن طرف باشگاه پرسپولیس تمام تلاش خود را برای جذب قطعی و یا حتی قرضی مغانلو انجام می دهد تا بتواند ضعف خط حمله خود را پوشش بدهد.

البته ماجرای شهریار مغانلو با مهدی ترابی فرق میکند. ترابی در شرایط توانست به صورت توافقی از العربی قطر جدا شود که این باشگاه حسابی روی او باز نمی کرد اما مغانلو مدتی است که مورد توجه سرمربی سانتاکلارا قرار گرفته و همین کار را سخت کرده است.

شنیده ها حاکی از آن است که مسئولان باشگاه سانتاکلارا اعلام کردند با دریافت مبلغی رضایت نامه قطعی مغانلو را صادر می‌کنند.

پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که مبلغ درخواستی این باشگاه چیزی حدود ۲۵۰ هزار دلار است که پول بسیار سنگینی است . با این حال هم مغانلو و هم باشگاه پرسپولیس تمام تلاش خود را می‌کنند که بتوانند با مبلغ بسیار پایین‌تر رضایت نامه را بگیرند و این بازیکن برای نیم فصل دوم و فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا پیراهن پرسپولیس را بپوشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)