پرسپولیس نیوز : مربی دروازه بانان پرسپولیس گفت:  در جام حذفی دیگر تیمی حق اشتباه ندارد و کوچکترین اشتباه می تواند به حذف یک تیم منجر شود.

ایگور پانادیچ  در خصوص شرایط این روزهای  پرسپولیس اظهار داشت: در حال حاضر شرایط تیم شرایط بسیار خوبی است. ما در تیم بازیکنان با انگیزه و مستعدی را به همراه داریم. همه بازیکنان جوان هستند اما مدت زیادی است که در لیگ ایران فوتبال  بازی می کنند و به نوعی حرفه ای هستند.

وی ادامه داد:ما از ابتدای فصل بازی های بسیار خوبی را انجام دادیم اما با اتفاقات متعدد نتوانستیم امتیازات کامل را کسب کنیم اما مطمئن هستم که این تیم اگر کمی فرصت داشته باشد حرف های زیادی برای گفتن دارد. برانکو به این تیم اعتقاد دارد و ما هم به این تیم اعتقاد داریم.

مربی دروازه بانان پرسپولیس در خصوص بازی های این تیم در جام حذفی اذعان داشت: در همه جای دنیا به این صورت است که جام حذفی جام شگفتی هاست. اگر در لیگ تیمی امتیاز از دست بدهد هفته های زیادی فرصت دارد تا نتایجش را جبران کند اما در جام حذفی این گونه نیست و دیگر تیمی حق اشتباه ندارد و کوچکترین اشتباه می تواند به حذف یک تیم منجر شود.

پانادیچ در خصوص وضعیت دروازه بان های پرسپولیس خاطرنشان کرد: خوشحالم که با سه دروازه بان جوان و مستعد کار می کنم. به خصوص سوشا مکانی که دروازه بان آینده داری است و بارها نشان داده که قابلیت ملی پوش شدن را دارد و دروازه بانی است که در حد یک گلر اروپایی کار می کند. او راه زیادی را در پیش دارد و مطمئنا در آینده حرف های زیادی را برای گفتن خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)