پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:تا آنجایی که من می دانم فدراسیون کشور من هنوز هیچ پیشنهاد رسمی ای به برانکو ارائه نکرده است.

آندره پانادیچ ، در خصوص شرایط سرخپوشان پیش از دیدار مقابل پیکان اظهار داشت: در حال حاضر از شرایط تیم بسیار راضی هستیم. این تعطیلات فرصت مناسبی بود تا بازیکنان از لحاظ بدنی و هماهنگی به شرایط ایده آلی برسند و اگر تیم کم و کاستی هایی داشت  آن را بهبود بخشیدیم و اگر هم نقاط قوتی داشت روی آن بیشتر کار کردیم.

وی ادامه داد: البته یکی دیگر از خوبی های تعطیلات این بود که بازیکنانی که از لحاظ آمادگی کمی عقب تر بودند توانستند خودشان را به بقیه تیم برسانند. البته بیشتر فشار تمرینات روی خود برانکو ایوانکوویچ و دیگر دستیارانش بود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص غیبت 10 روزه خود عنوان داشت: پسر من در پای خود یک استخوان اضافی داشت که مانع از این می شد تا راحت فوتبال بازی کند و باید حتما پایش را جراحی می کرد. من به خاطر اینکه کنار او باشم با اجازه برانکو و باشگاه ایران را ترک کردم. خوشبختانه مشکل پسرم حل شده و حالا دیگر با تمرکز بیشتری در کنار تیم خواهم بود.

وی در خصوص پیشنهاد فدراسیون کرواسی به برانکو برای قبول سرمربیگری تیم ملی این کشور پاسخ داد: برانکو یک مربی حرفه ای است و بهتر از هر کس دیگری می تواند برای خودش تصمیم بگیرد. او یک مربی کاربلد و با رزومه است. البته تا آنجایی که من می دانم فدراسیون کشور من هنوز هیچ پیشنهاد رسمی ای به برانکو ارائه نکرده است و اگر زمانش برسد خود برانکو در این باره تصمیم گیری خواهد کرد.

آندره پانادیچ در خصوص اینکه اگر برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی تیم ملی کرواسی برگزیده شود، او دستیار برانکو خواهد بود یا خیر، تصریح کرد: در کشور کرواسی هم مانند ایران یکسری قوانین حاکم است و این طور نیست که اگر من دستیار برانکو هستم حتما در تیم ملی هم دستیار او خواهم بود. تا وقتی که چیزی رسمی نشود نمی توان در این باره صحبت کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)