پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من نیازی نمی‌بینم که مسئولان ورزشی در مورد سیاست صحبت کنند.

 پانادیچ در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دیدار با استقلال خوزستان اظهار داشت:‌ از آنجایی که من دستیار اول هستم باید در غیاب برانکو تیم را رهبری کنم اما با توجه به اینکه مدام با سرمربی تیم در تماس هستم شرایط به گونه‌ای خواهد شد که انگار برانکو تیم را مدیریت می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر از فوتبال ایران شناخت دارید، تصریح کرد: قبل از ما مربیان خارجی زیادی به ایران آمده بودند و ما توانستیم به کمک آنها اطلاعات کمی به دست بیاوریم. چند روزی بیشتر نیست که در ایران هستیم اما در این مدت متوجه شدیم که پرسپولیس پتانسیل بزرگی دارد. برای شناخت از جزئیات هم نیاز به زمان داریم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه بازی در اهواز را چگونه پیش‌بینی می‌کند، گفت:‌اگر انگیزه بازیکنان بالا باشد می‌توانند نتیجه خوبی کسب کنند اما ما این موضوع را به خوبی می‌دانیم که شرایط در اهواز با تهران فرق می‌کند چرا که آنجا صد هزار تماشاگر نیستند که بخواهند از ما حمایت کنند.شرایط کاملا به نفع حریف است اما با این شرایط من به توانایی بازیکنانم اعتقاد دارم.

پانادیچ در مورد اینکه گفته می‌شود کادر فنی پرسپولیس لیگ برتر را رها کرده و تمرکزش روی لیگ قهرمانان آسیا است، عنوان کرد: ما در هر مسابقه برای پیروزی وارد زمین می‌شویم.

وی در خصوص احتمال تغییر بازیکنان برای دیدار با استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: چند روزی بیشتر نیست که با تیم کار می‌کنیم و فکر می‌کنم در حال حاضر نیاز به یک جراحی عمیق نیست. ما می‌دانیم که تیم حریف توانایی و نقایصی دارد که سعی می‌کنیم بر اساس آن برنامه‌ریزی کنیم البته ممکن است در لحظه آخر بازیکنی مصدوم شود که در آن زمان مجبوریم بازیکن جایگزین انتخاب کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به اینکه چقدر از استقلال خوزستان شناخت داری، اظهار داشت: ما تمام شرایط را بررسی کرده‌ایم و نقاط ضعف و قوت حریف را به کادر فنی و بازیکنان منتقل کرده‌ایم. فقط برای کسب پیروزی به اهواز می رویم و هدف دیگری نداریم.

پانادیچ با اشاره به صحبت‌های رئیس باشگاه النصر تصریح کرد: ما ورزشکار هستیم نه سیاستمدار. من اطلاعی از سیاست کشورها ندارم و به همه چیز از جنبه ورزش نگاه می‌کنم و بهتر است تمام ورزشکاران هم همین کار را بکنند. اظهارنظر مسئولان ورزشی در مورد سیاست را نمی‌پذیرم و در مورد صحبت‌های رئیس باشگاه النصر هم نظری نمی‌دهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)