پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس از هدایت این تیم مقابل استقلال خوزستان به عنوان نفر اول کادر فنی ابراز خوشحالی کرد.

آندره پانادیچ در خصوص تساوی یک – یک پرسپولیس و استقلال خوزستان گفت: این بازی فقط بدشانسی ما را نشان داد چون توپ‌های ما تبدیل به گل نشد و در پایان نیز آنها بازی را به تساوی کشیدند.

وی افزود: کنترل بازی در اختیار ما بود و در تمام دقایق بهتر از حریف بودیم. نه اینکه فقط توپ زیر پای ما بود بلکه حتی زمانی که دفاع می‌کردیم نبض بازی را در اختیار داشتیم. باید به بازیکنانم تبریک بگویم که عملکرد بسیار خوبی داشتند و به جز 10 دقیقه پایانی که از نظر بدنی کم آوردند کاملا عملکردشان راضی کننده‌ بود.

مربی پرسپولیس درباره اینکه در چند صحنه به عملکرد داور بازی اعتراض کرد، گفت: شاید اعتراض‌هایی انجام شد اما باید بگویم اشتباه داور فقط برای ما نبود و برای هر دو تیم اشتباه صورت گرفت. امیدوارم چنین اشتباهاتی در بازی‌های بعدی ما نباشد اما داور در این خصوص مقصر نیست. او هم انسان است و اشتباه می‌کند.

پانادیچ در پاسخ به این سوال که پس از پایان بازی اعضای کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس را در آغوش کشید و آیا این کار به دلیل انرژیک بودن او است، اظهار داشت: این کار به دلیل انرژیک بودنم نبود، باید بگویم بازیکنان بعد از بازی سنگین مقابل النصر و با وجود اینکه فشار زیادی را تحمل کرده بودند توانستند یک بازی تاکتیکی عالی را به نمایش بگذارند. کار آنها عالی بود و به همین دلیل آنها را در آغوش کشیدم.

وی درباره اینکه آیا برانکو ایوانکوویچ بازی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان را تماشا کرده یا نه، خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم. چون احتمالا برانکو در پرواز بوده و اکنون عازم تهران است. قبل از بازی با او تماس گرفتم تا در خصوص هدایت تیم در این بازی صحبتی داشته باشم. هدایت پرسپولیس در این بازی تجربه بسیار زیبایی بود که از همه از جمله رسانه‌ها که چنین مسئله‌ای را قبول کردند تشکر می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)