پرسپولیس نیوز: مربی سابق دروازه‌بان‌های پرسپولیس گفت: بیرانوند نه تنها بهترین دروازه‌بان ایران بلکه بهترین دروازه‌بان آسیا است و بارها این موضوع را ثابت کرده است.

ایگور پانادیچ با اشاره به انتخاب علیرضا بیرانوند به عنوان برترین دروازه بان ایران گفت: به بیرانوند به خاطر این انتخاب تبریک می‌گویم. چرا که او نه تنها بهترین دروازه‌بان ایران بلکه بهترین دروازه‌بان آسیا است و بارها این را ثابت کرده است.

وی افزود:‌ به سید جلال حسینی و برانکو هم به خاطر انتخابشان به عنوان برترین مدافع و برترین مربی تبریک می‌گویم. تیمی که برانکو ساخت در بالاترین سطح فوتبال آسیا بازی می‌کرد و بازیکنان این تیم هم مانند سید جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده هم در بهترین فرم قرار داشتند و فراتر از فوتبال آسیا بازی می‌کردند.

مربی سابق پرسپولیس اضافه کرد: بیرانوند همیشه در تمرینات جدی است و همین جدیت عامل اصلی پیشرفت او است. به طور حتم با روندی که او دارد، سال‌های سال می‌تواند برای پرسپولیس و تیم ملی ایران بدرخشد و مفید باشد.

وی با اشاره به اینکه سایر بازیکنان می‌توانستند این جایزه را دریافت کنند، خاطرنشان کرد:‌ به همه بازیکنانی که در تیم‌های دیگر ایرانی بازی می‌کنند احترام می‌گذارم اما بازیکنان پرسپولیس در بالاترین سطح آسیا فوتبال بازی می‌کنند. احمد نوراللهی یکی از این بازیکنان بود که باید در بین بهترین‌ها نامش قرار می‌گرفت و به عنوان حداقل بهترین هافبک انتخاب می‌شد اما این اتفاق رخ نداد.

پانادیچ در مورد اینکه پرسپولیس لیگ را با برد آغاز کرد، اضافه کرد: پرسپولیس شرایط خوبی دارد بازی اول را با برد آغاز کرد. برای این تیم بهترین آرزوها را دارم و امیدوارم که پرسپولیس مانند همیشه بتواند موفق ظاهر شود.

وی در مورد حواشی اخیر که در مورد ادامه همکاری برانکو با الاهلی شنیده می‌شود، اضافه کرد: ما با قدرت کارمان را دنبال می‌کنیم و تمرکزمان روی کار و پیشرفت است و به مسائل دیگر توجهی نداریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)