پرسپولیس نیوز: مربی د‌ر‌وازه‌بانان تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس می‌گوید گزینه‌های مختلفی را برای حضور در دروازه پر‌سپولیس مدنظر دارد.
 
ایگور پانادیچ درباره حضور احتمالی علیرضا بیرانوند در تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس اظها‌ر کرد: می‌دانم بیرانوند د‌ر‌وازه‌بان تیم ملی ایران است. بنا‌بر‌این بدون شک د‌ر‌وازه‌بان خوبی است اما نباید فراموش کنیم در حال‌ حاضر همه چیز در حد یک مذاکره بوده و بحث انتقال او به پر‌سپولیس قطعی نشده است. به همین دلیل از نظر من، او فعلا د‌ر‌وازه‌بان تیم ‌فو‌تبا‌ل نفت تهران است.
 
وی در ادامه درباره مشکلاتی که برای سوشا مکانی به وجود آمده است نیز توضیح داد: مسلم است که همیشه از سوشا مکانی حمایت کردم. هنوز هم فکر می‌کنم او یکی از بهترین د‌ر‌وازه‌بانان ایران است ولی واقعیت این است که هیچ وقت نمی‌توان روی زندگی شخصی‌اش تاثیری داشته باشم. می‌دانم سوشا مکانی در حال حاضر روزهای سختی را سپری می‌کند اما امیدوارم هر‌چه‌ ز‌و‌د‌تر از این شرایط خارج شود. البته او باید بیشتر مراقب باشد و در آینده با هوش‌تر عمل کند.
 
مربی د‌ر‌وازه‌بانان تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس در پاسخ به این سوال که آیا دقیقا می‌داند سوشا مکانی به چه دلیل به زندان رفته است نیز گفت: فقط می‌دانم او در زندان است. علت این موضوع را نمی‌دانم ولی همان‌طور که گفتم امیدوارم هر‌چه‌ ز‌و‌د‌تر از زندان بیرون بیاید.
 
او درباره واکنش برانکو ایوانکوویچ نسبت به بازداشت سوشا مکانی هم تصریح کرد: برانکو از این موضوع عصبانی نشد ولی پس از شنیدن این خبر، واقعا شگفت‌زده بود.
 
پانادیچ در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به این سوال که آیا به غیر از بیرانوند گزینه‌ای دیگر برای حضور در دروازه پر‌سپولیس مدنظر دارید یا خیر هم خاطر‌ نشان کرد: بعد از مشورت با مدیریت باشگاه به این نتیجه‌ رسیدیم که در پست د‌ر‌وازه‌بانی، گزینه‌های مختلفی را در اختیار داریم که می‌توانیم آنها را جذب کنیم. قطعا بهترین گزینه ممکن را جذب خواهیم کرد.
 
او در پاسخ به این سوال که اگر انتقال بیرانوند به پر‌سپولیس منتفی شود، واکنش شما چه خواهد بود نیز گفت: مسلما نام‌های زیادی را در اختیار داریم که نمی‌خواهم درباره آنها صحبت کنم. برای هر دو د‌ر‌وازه‌بان اول و دوم گزینه‌هایی داریم.
 
مربی د‌ر‌وازه‌بانان تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس در پایان درباره آینده تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس هم خاطر‌ نشان کرد: به آینده امیدوار و به تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس خوشبین هستم. با کمی شانس می‌توانیم قهرمان لیگ برتر ایران شویم و خوشحالی را به دل هو‌اد‌ا‌ران بیاوریم.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)