پرسپولیس نیوز : مربی مستعفی تیم فوتبال پرسپولیس تنها دلیل جدایی‌اش از این تیم را بیماری پدرش عنوان کرد.

آندره پانادیچ دستیار اول برانکو ایوانکویچ هفته گذشته پیش از ترک ایران از سمت خود استعفا کرد و به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد به خاطر بیماری پدرش دیگر نمی‌تواند در ایران بماند.

اما این مربی روز گذشته به عنوان سرمربی جدید تیم «ایسترا» انتخاب شد تا صحبت‌هایی مبنی بر این مطرح شود که پانادیچ به پیشنهاد جدید بیماری پدرش را بهانه جدایی از پرسپولیس کرده است.

آندره پانادیچ، در رابطه با علت جدایی اش از پرسپولیس گفت: من به هیچ عنوان قصد ترک پرسپولیس را نداشتم. اما متاسفانه به خاطر برخی مشکلات خانوادگی مجبور به این کار شدم. پدرم بیمار است و به همین علت من باید در کنار او حضور داشته باشم.

وی در رابطه با اینکه گفته او به علت پیشنهاد سرمربی‌گری تیم ایسترا از سمت خود در پرسپولیس استعفا داده است، افزود: اصلا اینطور نیست. من قلبا پرسپولیس را دوست داشتم. اما باید در کنار خانواده‌ام حضور داشته باشم. پیشنهاد تیم ایسترا تنها عصر روز گذشته به دست من رسید و من هم به علت اینکه هم می‌توانم کار کنم و هم در کنار خانواده‌ام حضور داشته باشم، این پیشنهاد را قبول کردم.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: پرسپولیس تیم خیلی خوبی است که هواداران زیادی دارد. من برای این تیم و هوادارانش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم که این تیم بتواند به عنوان قهرمانی برسد. زیرا واقعا پرسپولیس تیمی است که پتانسیل قهرمانی دارد. امیدوارم که روزی بتوانم دوباره در کنار این تیم بزرگ حضور داشته باشم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)