پرسپولیس نیوز : مربی تیم پرسپولیس می‌گوید در دیدار برابر استقلال تیمش برای کسب پیروزی به میدان می‌رود.

آندره پانادیچ  درباره دیدار پرسپولیس با گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: فردا یک بازی حساس برابر گسترش فولاد داریم و مطمئنا برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم. کادر فنی روزهای گذشته تمرین‌های خوبی را برای تیم در نظر گرفت و با اتخاذ یک تاکتیک مناسب به دنبال این هستیم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم. ما بهترین نفرات‌مان را به مصاف گسترش فولاد فرستادیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره تغییراتی که در ترکیب پرسپولیس ایجاد شده است گفت: کادر فنی درباره ایجاد تغییرات در ترکیب تیم و همین طور در پست بازیکنان تصمیم‌گیری می‌کند. فکر می‌کنم تا به امروز هم تصمیمات درستی در این مورد گرفته‌ایم. امیدوارم در آینده بتوانیم با اتخاذ تصمیمات درست نتایج خوبی کسب کنیم.

پانادیچ درباره دیدار پرسپولیس مقابل استقلال هم گفت: من و آقای ایوانکوویچ اهل کری خوانی نیستیم اما این را باید بگویم که در همه بازی‌ها با دست پر به میدان می‌رویم و به پیروزی فکر می‌کنیم. این را می‌دانم داربی تهران از حساسیت بالایی برخوردار است. هر بازی که 100 هزار هوادار به ورزشگاه بیاید مطمئنا حساسیت بالایی دارد. ما هم فقط برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم و امیدوارم به این هدف دست یابیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)